بازدید این صفحه: 719
نحوه انتخاب صحیح لباس

از سندروم بدخلقی نامعقول چه میدانید

از سندروم بدخلقی نامعقول چه میدانید

مطالعات حاکی از آن است که خانم‌ها ۶ ماه از زمان کاری خود را صرف انتخاب لباس مورد علاقه‌شان می‌کنند.

ممکن است شما هم خانم‌ها را در حالت دستپاچه و درحالی که کمد لباس‌هایشان را زیر و رو می‌کنند، دیده باشید. در بسیاری از مواقع مشاهده کرده‌اید که خانم‌ها لباس‌ها و اقلام درون کمدشان را بارها و بارها بررسی می‌کنند تا سرانجام به بهترین انتخاب دست یابند.

اخیرا تحقیقی انجام شده است که براساس آن، خانم‌ها حدود ۶ ماه از زندگی کاری خود را صرف انتخاب لباس می‌کنند؛ به عبارتی روزی ۱۷ دقیقه یا سالی چهار روز در حوالی کمد لباس‌هایشان به سر می‌برند.

نگرانی خانم‌ها درخصوص انتخاب لباس مناسب گاهی با پدیده‌ای به نام “سندروم بدخلقی نامعقول” همراه می­باشد که اصولا مردها (حتی به عنوان بیننده) از خطرات آن مصون نمی­باشند.

نحوه انتخاب صحیح لباس

از سندروم بدخلقی نامعقول چه میدانید

از میان ۵ آقا یک نفر به ریخت و پاش‌ شدن کامل اتاق توسط خانمش حین انتخاب لباس اذعان کرده‌اند.

به گفته ۲ هزار خانم و آقا، تراژدی انتخاب لباس معمولا باعث می‌شود زوج‌ها ادامه روز را با اوقات‌تلخی و دلخوری سپری نمایند.

بررسی­ ها همچنین نشان می­دهند که از هر ۱۰ خانم، یک نفر به علت وسواسی که برای انتخاب لباس به خرج می‌دهد، دیر به محل کار می‌رسد و یک نفر از هر ۲۰ خانم به واسطه این پدیده قرارهایی را از دست می‌دهد.

در بررسی­های صورت گرفته، ۲۱ درصد خانم‌ها گفتند که این عامل باعث دعوا و جدایی از دوستانشان شده است.

یکی از نتایج جالب تحقیق این بود که در یک کمدی با ۱۵۲ لباس و اقلام پوشاک، تنها ۴۴ درصد لباس‌های درون آن به طور منظم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نحوه انتخاب صحیح لباس

از سندروم بدخلقی نامعقول چه میدانید

منبع: دیلی میل به نقل از جام ­جم سرا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *