بازدید این صفحه: 397
بخش ICU جراحی

بخش ICU جراحی بیمارستان مهراد تهران

بخش ICU جراحی بیمارستان مهراد تهران

 

 

 

 

 

نام بخش: ICU جراحی
مسئول: دکتر مصطفی محسنی
سرپرستار: محبوبه ترابی

 

اين بخش داراي ۵ تخت است كه در طبقه دوم ساختمان اصلي بيمارستان قرار دارد. ارائه خدمات به بيماران در اين بخش توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص و تيم پرستاري مجرب و با بهره گيري از امکانات و تجهيزات پيشرفته در تمام ساعات شبانه روز انجام مي گردد. تمامي بيماران بستري در اين بخش از طريق سيستم مانيتورينگ مرکزي پايش مي شوند. در طي ۲۴ ساعت پک پزشک متخصص بيهوشي نيز در بخش حضور دارد.

بيماران بستري در اين بخش در طول ساعات شبانه روز به دفعات توسط پزشکان مقيم ICU معاينه مي شوند و تغييرات وضعيت بيماران سريعاً به اطلاع پزشکان معالج ايشان رسانده شده و دستورات و مشاوره هاي لازم دريافت مي شود. کليه تخت ها مجهز به کنسول مي باشند که به Outletهاي ساکشن و اکسيژن مجهز مي باشد. کليه تخت ها مجهز به Ventilator و Unit بيماران مجهز به کليه امکانات مورد استفاده بيمار مي باشد.

خدمات قابل ارائه در اين بخش شامل مراقبتهاي تخصصي ويژه به بيماران نيازمند است. مراقبت ويژه عبارت است از مراقبت از بيماران مبتلا به بيماري هاي حاد و مخاطره آميز حيات تحت نظر ماهرترين پزشکان و پرسنل همراه با وسايل و امکانات پيشرفته. همچنين اين بخش مجهز به اينترنت وايرلس (wifi) مي باشد که در صورت تمايل بيماران و همراهان، در اختيار آنها قرار داده مي شود.

تلفن داخلی: ۲۲۹-۲۳۰

 

 

 

 

بیمارستان مهراد تهران

 

 

بخش ICU جراحی

بخش ICU جراحی بیمارستان مهراد تهران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *