بازدید این صفحه: 837
بخش CSR

بخش CSR بیمارستان مهراد تهران

بخش CSR بیمارستان مهراد تهران

 

 

 

 

 

آدرس: تهران ، خیابان استاد مطهری ، خیابان میرعماد ، نبش کوچه ششم ، بیمارستان مهراد

تلفن: ۹-۰۲۱۸۸۷۴۷۴۰۱

وب سایت: www.mehradhospital.com

ایمیل : [email protected]

کدپستی : ۱۵۸۷۹۶۳۱۱۱

نام بخش: CSR
مسئول: دکتر عبدالامیر نواب بوشهری
سرپرستار: فاطمه اسماعیلی

مرکز استريل بيمارستان مهراد واقع در طبقه پنجم واقع شده است. اين مرکز مجهز به ۴ دستگاه اتوکلاو و يک دستگاه پلاسما است که خدمات استريليزاسيون وسايل بيمارستان را انجام مي دهد. CSSD از سه قسمت تشکيل شده است فضاي کثيف که ورودي ستهاي آلوده از اتاق عمل بوده و توسط دستگاه ست شور (Washing machine) شسته شده و ضد عفوني مي گردند.

در اين قسمت دستگاه اولتراسونيک جهت از بين بردن ذرات غير قابل روئيت از روي ابزار نيز بکار مي رود. فضاي دوم اتاق بسته بندي وسايل و تجهيزات جراحي مي باشد. در اين قسمت ابزار و وسايل بسته بندي شده وارد دستگاههاي اتوکلاو شده تا استريل شود. فضاي سوم استريل بوده و کليه تجهيزات و وسايل جراحي استريل از اين قسمت به بخشهاي مختلف بيمارستان فرستاده مي شود.

تجهيزات اين بخش شامل يک دستگاه ست شور براي ضد عفوني ابزارها، يک دستگاه اولتراسونيک براي از بين بردن ذرات که اين دستگاه از جديدترين تکنولوژي روز برخوردار است و جاي کمتري را اشغال مي کند، چهار دستگاه اوتو کلاو براي استريل کردن ابزار که اين دستگاه داراي ۵ مرحله شست و شو (معمولي – فلش – تست روزانه – مايعات – وسايل پلاستيکي) مي باشد که موارد فلش و تست روزانه از ويژگي هاي منحصر به فرد اين بيمارستان است، يک دستگاه پلاسما براي دستگاه ها يا ابزاري که نمي شود در دماي خيلي بالا استريل شوند. بيمارستان مهراد يکي از اولين بيمارستان هايي است که براي استريليزاسيون از تکنولوژي پلاسما استفاده مي کند.

تلفن داخلی: ۵۵۸-۵۷۱

 

 

 

بیمارستان مهراد تهران

 

 

بخش CSR

بخش CSR بیمارستان مهراد تهران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *