بازدید این صفحه: 1068
فیزیوتراپی

بخش فیزیوتراپی بیمارستان مهراد تهران

بخش فیزیوتراپی بیمارستان مهراد تهران

 

 

 

 

 

آدرس: تهران ، خیابان استاد مطهری ، خیابان میرعماد ، نبش کوچه ششم ، بیمارستان مهراد

تلفن: ۹-۰۲۱۸۸۷۴۷۴۰۱

وب سایت: www.mehradhospital.com

ایمیل : [email protected]

کدپستی : ۱۵۸۷۹۶۳۱۱۱

نام بخش: فیزیوتراپی
مسئول: پروين نظري

اين بخش در طبقه ۳ ساختمان كلينيكهاي بيمارستان قرار دارد كه با بهره گيري از فيزيوتراپيستهاي مجرب و امکانات و تجهيزات پيشرفته خدمات توانبخشي ارائه مي دهد. توانبخشي مجموعه اقداماتي است که براي يک فرد معلول يا بيمار صورت مي گيرد تا شخص بتواند از نظر جسمي، رواني و اجتماعي حداکثر توانايي و استقلال خويش را بدست آورده و زندگي خود را به حد طبيعي نزديک سازد.

فيزيوتراپي شاخه اي از علم پزشکي است که در آن براي توانبخشي بيماران از عوامل فيزيکي مانند الکتريسيته و … و نيز عوامل مکانيکي مانند ورزش استفاده مي شود. در راستاي نيل به اهداف ياد شده، بخش فيزيوتراپي در بيمارستان مهراد افتتاح گرديده است. اين بخش يکي از مجهزترين و تخصصي ترين مراکز ارائه دهنده خدمات فيزيوتراپي در تهران مي باشد.

واحد فيزيوتراپي جهت كمك به بيماران عزيز با استفاده از وسايل و روشهايي چون تحريک الکتريکي، اولتراسوند، مادون قرمز، دوچرخه ثابت، ليزر کم توان، ليزر پر توان، دستگاه ويبره پرتابل و … در حيطه هاي ذيل ارائه خدمت مي كند: بيماريهاي دستگاه حرکتي (ارتوپدي)، بيماريهاي دستگاه قلبي و تنفسي، بيماريهاي دستگاه اعصاب محيطي و مرکزي، بيماريهاي پوستي و سوختگيها و کنترل درد .

پذيرش بيماران: مراجعين سرپايي از ساعت ۸ صبح الي ۷ بعد از ظهر مي توانند به اين واحد مراجعه نمايند. بيماران بستري در بخشهاي بيمارستان نيز توسط فيزيوتراپيستهاي بخش تحت درمان قرار مي گيرند.

ساعت کار بخش فيزيوتراپي: کليه ايام هفته به استثناء روزهاي تعطيل از ساعت ۷ صبح لغايت ۱۹

تلفن داخلی: ۳۳۸-۳۳۹

 

 

بیمارستان مهراد تهران

 

 

فیزیوتراپی

بخش فیزیوتراپی بیمارستان مهراد تهران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *