بازدید این صفحه: 1376
کلینیک لنز بیمارستان چشم پزشکی نور تهران

کلینیک لنز بیمارستان چشم پزشکی نور تهران

کلینیک لنز بیمارستان چشم پزشکی نور تهران

 

 

 

 

 

آدرس: تهران- خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از ظفر،ابتدای بلوار اسفندیار، شماره۹۶

وب سایت : www.noorvision.com

کد پستی : ۱۹۶۸۶۵۳۱۱۱
صندوق پستی : ۳۴۷۵-۱۹۳۹۵

شماره تماس: ۸۲۴۰۰ (۲۱ ۰۰۹۸)

نمابر: ۸۸۶۵۰۵۰۱ (۲۱ ۰۰۹۸)

 

 

 

 

کلینیک لنز تماسی بیمارستان چشم پزشکی نور با به کارگیری پرسنل کارآزموده و مجرب و دسترسی به طیف وسیعی از لنزهای درمانی و زیبایی، پذیرای مراجعین گرامی می باشد.

انواع لنزهای نرم ارائه شده در این کلینیک عبارتند از:

لنزهای نرم زیبایی
لنزهای نرم شماره دار: در این مرکز علاوه بر لنزهای نرم معمولی لنزهای نرم “توریک” نیز عرضه می شود. این لنزها علاوه بر دوربینی و نزدیک بینی، آستیگماتیسم را هم تا حدودی اصلاح می کنند.
لنزهای نرم دوکانونی (bifocal) : این لنزها برای اصلاح پیرچشمی مورد استفاده قرار می گیرد و در افراد بالای ۴۰ سال، به جای عینک مطالعه به کار می روند.

انواع لنزهای سخت : لنزهای سخت که معمولاً برای اصلاح دید در آستیگماتیسم بالا، قوزقرنیه یا نامنظمی قرنیه مورد استفاده قرار می گیرند در ابعاد و اندازه های مختلف در این کلینیک در دسترس می باشند. وجود انواع مختلف لنزهای آزمایشی، به ما این امکان را می دهد که حتی در اکثر موارد نامنظمی شدید قرنیه، بتوانیم با انتخاب لنز سخت مناسب، دید مناسبی را به بیماران هدیه کنیم.

انواع لنزهای ترکیبی (هیبریدی) : این لنزها که از ترکیب لنزهای سخت و نرم ساخته شده است، گزینه ای بسیار مناسب برای افراد مبتلا به نامنظمی قرنیه یا قوزقرنیه است که قادر به تحمل لنزهای سخت معمولی نیستند.

لنزهای اسکرال : این نوع لنزها برای اصلاح نامنظمی های بسیار شدید قرنیه و کراتوکونوس های بسیار پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرند.

PROSE: پروز نوعی پروتز لنز مانند است که برای درمان نامنظمی های بسیار شدید، خشکی شدید چشم، التهاب های مزمن سطح کره چشم و ناهنجاری های شدید پلک و ملتحمه مورد استفاده قرار می گیرد. بیمارستان چشم پزشکی نور مفتخر است که تنها کشور خاورمیانه می باشد که مجوز استفاده از این وسیله را در اختیار دارد.

 

 

 

 

بیمارستان چشم پزشکی نور تهران

 

 

کلینیک لنز بیمارستان چشم پزشکی نور تهران

کلینیک لنز بیمارستان چشم پزشکی نور تهران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *