بازدید این صفحه: 859
مرکز تخصصی پوست بیمارستان عرفان تهران

مرکز تخصصی پوست بیمارستان عرفان تهران

مرکز تخصصی پوست بیمارستان عرفان تهران

 

 

 

 

 

آدرس:تهران_سعادت آباد_بین چهار راه سرو و بلوار شهرداری_خیابان سرو غربی_خیابان شهید ریاضی بخشایش_بیمارستان عرفان

تلفن:۲۲۳۵۸۴۳۵-۹

وب سایت:www.erfanhospital.ir

ایمیل:[email protected]

شماره روابط عمومی بیمارستان:۲۳۰۲۱۲۲۷

 

 

 

بیمارستان خصوصی عرفان با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر،‌ اقدام به راه‌اندازی و تجهیز مرکز لیزر سان‌آی نموده است. این مرکز از سال ۱۳۸۸ در بیمارستان عرفان شروع به کار کرده اما در سال اخیر، این مرکز توسعه یافته و بر قابلیت‌های درمانی و زیبایی آن افزوده شده است. به این ترتیب که تعداد تخت‌ها و همچنین تجهیزات مرکز گسترش یافته‌اند.
از تجهیزات این مرکز می‌توان به دستگاه‌های Candela Alexandrite (برای از بین بردن موهای زائد)، Exilis (درمان سلولیت و جوان‌سازی پوست)، Biolitec، Microdermabrasion (جوان‌سازی پوست)، CTL Therapy، Laser Med، CO2 Fractional (جوان‌سازی پوست)، Q-Switch Fractional و Vectus Diode Laser اشاره کرد.
مرکز لیزر سان‌آی زیر نظر دکتر مینو کلانتری (عضو انجمن لیزر ایران و انگلستان) اداره می‌شود. خانم دکتر کلانتری با گذراندن دوره‌های بسیاری در زمینۀ لیزر شامل دورۀ مقدماتی لیزر در دانشگاه تهران همراه با انجمن لیزر روسیه، دورۀ جراحی در ترکیه، دوره‌های مختلف لیزردرمانی برای جراحی (هموروئید، فیشر و …) و استفاده از لیزر در لیپولیزر و کاربردهای زیبایی و پوست، ادارۀ این مرکز را بر عهده دارند.
از دیگر متخصصین این مرکز خانم دکتر جمشیدی متخصص پوست هستند که خدمات مربوط به جوان‌سازی پوست، رفع ضایعات پوستی، تزریق ژل، بوتاکس و PRP را انجام می‌دهند.
از دیگر همکاران این مرکز خانم دکتر پورمازار، آقای دکتر فتوحی و دکتر خلیلی هستند. در این مرکز از تیم جراحی متخصص و مجرب به منظور همکاری در انجام انواع جراحی‌های عروق، عمومی (همچون لیپولیزر) و آنورکتال (همچون جراحی فیشر و فیستول با لیزر)، کمک گرفته می‌شود.
دپارتمان تخصصی لیزر عرفان (سان‌آی) با بهره‌گیری از
پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا
مطابق با استانداردهای بین‌المللی
همگام با دانش و تجربه
در ارائه هر چه بهتر و مؤثرتر خدمات درمانی و زیبایی خود گام برمی‌دارد.

 

 

 

 

 

بیمارستان عرفان تهران

 

 

مرکز تخصصی پوست بیمارستان عرفان تهران

مرکز تخصصی پوست بیمارستان عرفان تهران

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *