بازدید این صفحه: 1624
بخش تصویربرداری بیمارستان عرفان تهران

بخش تصویربرداری بیمارستان عرفان تهران

بخش تصویربرداری بیمارستان عرفان تهران

 

 

 

 

 

آدرس:تهران_سعادت آباد_بین چهار راه سرو و بلوار شهرداری_خیابان سرو غربی_خیابان شهید ریاضی بخشایش_بیمارستان عرفان

تلفن:۲۲۳۵۸۴۳۵-۹

وب سایت:www.erfanhospital.ir

ایمیل:info@erfanhospital.ir

شماره روابط عمومی بیمارستان:۲۳۰۲۱۲۲۷

 

 

 

بخش تصویربرداری بیمارستان عرفان، بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات تصویربرداری را جهت همکاری با پزشکان بالینی محترم در تشخیص بیماری ها، فراهم نموده است. این مرکز، با ارائه خدمات جامع و دقیق به صورت شبانه روزی و در زمینه تصویربرداری پزشکی در بخش های رادیولوژی، MRI، CT Scan، سونوگرافی و ماموگرافی در صدد جلب رضایت بیماران محترم می باشد.
از ویژگی های منحصر به فرد تصویربرداری عرفان، وجود دستگاه های تصویربرداری نوین با امکانات پیشرفته می باشد. همچنین این مرکز از جمله مراکزی است که کلیه پروتکل های تصویربرداری را به طور کامل انجام می دهد، در حالی که در سایر مراکز، به دلیل صرفه­ جویی در وقت و هزینه، بخشی از پروتکل اجرا نمی ­شود.
MRI
دستگاه MRI مورد استفاده در تصویربرداری عرفان با قدرت ۵/۱ تسلا، قابليت انجام كليه تصويربرداري‌هاي ساده و اختصاصي از تمام نقاط بدن شامل مغز، ستون مهره‌ها، شكم، لگن، مفاصل، اندام‌ها و نيز MR آنژيوگرافي، MR آرتروگرافي، MR يوروگرافي، MRI اندوركتال جهت بررسي دقيق پروستات و توده‌هاي لگن، MRI ماموگرافي جهت بررسي دقيق بيماري‌هاي پستان و Whole Body MRI جهت بررسي متاستاز و تشخيص مرحله آن‌ را دارد.
CT-Scan
دستگاه CT-Scan موجود، اسپيرال مولتي دتكتور مي‌باشد. این دستگاه قابليت ايجاد تصاوير سه بعدي با كيفيت بالا را دارد که از جمله می‌توان CT آنژيوگرافي از تمام عروق بدن و نيز امكان انجام Virtual Colonoscopy، Virtual Bronchoscopy و HRCT در مقاطع نازك ۱ ميليمتري براي بررسي دقيق‌تر را برشمرد.
راديولوژي
مرکز تصویربرداری عرفان مجهز به دستگاه راديولوژي ديجيتال و فلوروسكوپي با دقت بالا مي‌باشد كه در انجام راديولوژي‌هاي ساده و اختصاصي از اعضاي بدن مورد استفاده قرار مي‌گيرد. وجود دستگاه رادیولوژی دیجیتال از مزایای این مرکز محسوب می‌شود که در ارائه خدمات تصویربرداری دقیق، بسیار ارزشمند خواهد بود.
سونوگرافي
سونوگرافی در تشخیص بیماری‌های زنان و زایمان، مغز و اعصاب، چشم، کبد، قلب، دندانپزشکی و درمان بیماری‌ها (سونوتراپی) کاربرد دارد. دستگاه سونوگرافي پیشرفته موجود در این مرکز، امکان سونوگرافي از تمامي اعضاي بدن به صورت دو بعدي، سه بعدي و چهار بعدي و سونوگرافي داپلر رنگي جهت بررسي ضايعات عروقي را فراهم نموده است.
ماموگرافي
ماموگرافی یکی از انواع تصویربرداری می‌باشد که در آن از اشعه ایکس با دوز پایین برای بررسی پستان استفاده می‌شود. در مرکز تصویربرداری عرفان، دستگاه ديجيتال ماموگرافي جهت بررسي دقيق بيماري‌هاي پستان، با امكان بزرگنمايي و ماركرگذاري، مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
اقدامات اينترونشنال
در اين مركز، كليه اقدامات مداخله‌اي تحت گايد سي‌تي‌اسكن و سونوگرافي مانند بيوپسي، FNA، درناژ، نفروستومي، بلوك عصبي و غيره و نيز اقدامات مداخله‌اي عروقي شامل آنژيوگرافي و قرار دادن پورت، بيوپسي كبد از راه وريد ژوگولار و آمبوليزاسيون تومورها، زير نظر اساتيد راديولوژي قابل انجام مي‌باشد. این بخش از اولین مراکزی است که اقدامات اینترونشنال را ارائه کرده است

 

 

 

 

 

 

بیمارستان عرفان تهران

 

 

بخش تصویربرداری بیمارستان عرفان تهران

بخش تصویربرداری بیمارستان عرفان تهران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *