بازدید این صفحه: 1277
خدمات بخش اورژانس بیمارستان الغدیر تهران

بخش اورژانس بیمارستان الغدیر تهران

بخش اورژانس بیمارستان الغدیر تهران

 

 

 

آدرس : تهران میدان رسالت – بلوار هنگام میدان الغدیر ، بيمارستان الغدير

شماره های تماس:
۷۷۸۰۸۸۸۰-۴
۷۷۲۷۸۸۷۷-۸۰
۷۷۸۹۸۰۱۰-۱۲

شماره تماس مستقیم نوبت دهی: ۷۷۲۲۹۹۰۰

روابط عمومی: ۷۷۸۰۸۸۸۰ (داخلی ۳۷۵)

وب سايت : www.alghadirhospital.com

 

 

اورژانس:
طب آکادمیک اورژانس نخستین بار حدود چهل سال قبل در پاسخ به افزایش انتظارات مردمی برای دسترسی شبانه روزی به مراقبت‌های پزشکی کیفی و تخصصی با تاسیس اولین دوره تربیت دستیار در این رشته در دانشگاه سینسیناتی اوهایو آمریکا پا به عرصه وجود نهاد.

 

بخش اورژانس:

۱- واحد ترياژ بخش اورژانس كه نزديك درب ورودي اورژانس مي‌باشد.

در اين واحد كه تشكيل شده از اتاق پزشك ترياژ و نرس ترياژ كه بيماران در اين واحد بعد از سطح‌بندي در واحدهاي مختلف اورژانس كه متشكل شده از ICU اورژانس – تروما اورژانس تحت‌ نظر اورژانس. همچنين در اين واحد مشخص مي‌گردد كه بيماراني كه سطح يك هستند به اتاق CPR بيماراني كه كيس جراحي هستند به اتاق جراحي سرپايي و بيماراني كه نياز به (Care ICU) دارند واحد ICU اورژانس و بيماران قلبي واحد تحت‌نظر و بيماران تروماي واحد تروما ۱ و ترما ۲ اورژانس بستري مي‌گردند. در واحد ترياژ نيز بيماران كه سطح چهار و پنج هستند نيز به طور سرپايي معاينه و بعد از ويزيت سرپايي ترخيص مي‌گردند. همچنين در اين واحد اقدامات سرپايي ضميمه تست قندخون و فشارخون نيز توسط نرس ترياژ گرفته مي‌باشد. اين واحد مجهز به يك كمد كه داخل آن (دستگاه فشارسنج اطفال – نوزاد – وزنه اطفال وزنه بزرگسالان و اتوسكوپ – گلوكومتر) مي‌باشد. ۲ عدد ويلچر و يك تخت مجهز به كپسول اكسيژن مستقر مي‌باشد.

قسمت دوم، واحد تحت‌نظر اورژانس كه از سه تخت نظير قلبي

قسمت تزريقات اورژانس كه شامل پنج تخت جهت تزريقات و پك (Station) به همراه يك نرس يا بهيار جهت تزريق در شيفت صبح و عصر و شب انجام وظيفه مي‌نمايند.

واحد بعدي، اتاق CPR اورژانس كه يك تخت CPR و كليه تجهيزات CPR – دستگاه ونتيلاتور در آن مستقر مي‌باشد.

 

 

بیمارستان الغدیر تهران

 

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *