بازدید این صفحه: 674
درمان غلظت خون

راه های درمان غلظت خون

راه های درمان غلظت خون

بعضی اشخاص فکر می‌کنند غلظت خون را با استفاده از قرص آسپرین یا اهدای خون می‌توانند تنظیم کنند اما علل غلظت خون را باید با مراجعه به پزشک جویا شد و متناسب با تشخیص پزشک به درمان آن پرداخت
بعضی از غلظت‌های خون، بیماری‌های زمینه‌ای سرطان هستند ،در بعضی مواقع غلظت خون به علت استعمال سیگار است و به دلیل کاهش اکسیژن خون، فرد دچار غلظت خون می‌شود .
اشخاصی که به بیماری قلبی و ریوی مبتلا هستند نیز امکان دارد دچار غلظت خون شوند، جاهایی که دارای اکسیژن کمی است، غلظت خون ایجاد می‌شود.

“پلی سیتمی ورا” ، نوعی بیماری یا اختلال خونی است که در آن مغز و استخوان بیشتر از حد مورد نیاز گلبول قرمز می‌سازد و این مدل امکان دارد سبب سرطان خون شود .
سیگار کشیدن، زندگی در مناطق کوهستانی(ارتفاعات)، بیماری‌های قلبی و عروقی سبب ایجاد غلظت خون اشخاص می‌شود، اما این بیماری‌ها زمینه‌ساز سرطان نیستند .
چنانچه شخصی دچار غلظت خون باشد باید علت غلظت خون را از یک فوق تخصص خون و سرطان جویا شود .

در بین بعضی اشخاص باب شده که می‌گویند چنانچه غلظت خون دارید قرص آسپرین استفاده کنید یا خون اهدا کنید،این تجویز از هر کسی برمی‌آید و استفاده دو مورد فوق تنها در حد یک مسکن ساده بوده و نیاز است اشخاص علت بیماری غلظت خون را با مراجعه به پزشک جویا شوند و چنانچه غلظت خون علتی زمینه‌ای دارد، مناسب با تشخیص پزشک به درمان بپردازد.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *