بازدید این صفحه: 659
درمان دیابت

عصاره دارچین و سرکه سیب راز درمان دیابت

عصاره دارچین و سرکه سیب راز درمان دیابت

رییس انجمن صنایع غذایی ایران اظهار داشت:مصرف عصاره دارچین و سرکه سیب جهت کنترل و تنظیم قند خون بسیار پر فایده است.
چنانچه مبتلا به دیابت و ناچار به مصرف از انسولین هستید، می توانید با در پیش گرفتن راهکارهای مفید تغذیه ای ، ورزش قند خون خود را کنترل نمایید.
ورزش منظم و روزانه از کار های بسیار مفید در تنظیم خون است،: ورزش هایی چون شنا، بلندکردن وزنه، ایروبیک، پیاده روی تند، دوچرخه سواری و دویدن به طور روزانه می تواند علاوه بر تنظیم و کنترل قندخون به کم کردن وزن و حفظ سلامتی کمک کند.
استفاده کنترل شده کربوهیدرات (سیب زمینی ،نان و برنج) می تواند کمک شایانی به کاهش و کنترل سطح قند خون کند، چون کربوهیدرات در بدن به قند (عمدتا گلوکز) تبدیل شده و پس از آن انسولین قند را به داخل سلول ها راهنمایی می کند و اگر میزان استفاده کربوهیدرات در اشخاص دیابتی زیاد باشد، با افزایش قند خون با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

سرکه سیب اثر چشمگیری در کاهش حساسیت به انسولین دارد که می توان با اضافه کردن آن به لیوان آب و مواد غذایی مصرفی مثل سالاد، قند خون را کنترل کرد.
اثر معجزه آسای دارچین را می توان در کاهش حساسیت به انسولین، کم کردن تجزیه کربوهیدرات ها و کاهش ۲۹ درصدی سطح قندخون ملاحظه کرد. با رعایت کردن موارد فوق و مراجعه به پزشک می توان ازنتایج بیماری دیابت در امان بود و به سلامت خود کمک کرد.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *