بازدید این صفحه: 746
فواید پیاز خام

با خوردن پیاز خام به سلامت ریه های خود کمک کنید

با خوردن پیاز خام به سلامت ریه های خود کمک کنید

  • زمانی که هوا آلوده است و آلاینده ها به شدت در محیط وجود دارند برای حفظ تندرستی و جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری ها استفاده از بعضی مواد غذایی سفارش می شود که از از جمله این خوراکی ها می توان پیاز خام را نام برد که خواص ضد عفونی کنندگی بشگت انگیزی دارد.
    پیاز در انواع گونه ها با طعم های تند و نسبتا شیرین وجود داردگونه های مختلف پیاز مثل طلایی، قرمز و سفید که همه آن ها دارای خواص درمانی بی نظیربرای سلامتی هستند زیرا در پیاز گوگرد وجود دارد که قادر است اکثرعفونت ها و باکتری های هوازی را نابود کند..
  1. زمانی که آلودگی هوا به علت انتشار مواد سمی و افزایش میزان باکتری ها است استفاده پیاز به صورت خام یا پخته به همراه سوپ پیاز می تواند سبب تقویت سیستم ایمنی بدن ، از بین بردن باکتری ها، جلوگیری از ایجاد سکته مغزی و حمله قلبی ، ایجاد حملات آسم، پیری زودرس سلول های پوستی، تسکین دادن سرفه، پاکاهش فشار خون، کاهش عطسه و جلوگیری از گرفتگی مخاط بینی و برطرف کردن حالت استفراغ شود..
    پزشکان سفارش می کنند افراد با وعده های غذای ناهار و شام خود حتما پیاز تازه استفاده کنند بویژه پس از قرار گرفتن در معرض هوای آلوده تا بدن آنها مقاومت خود را در برابر عوامل بیماری زا افزایش دهد..کانال-مریض-خونه ;hkhg
  • منبع : ایسنا
فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *