بازدید این صفحه: 478
خدمات بخش جراحی پلاستیک بیمارستان تهرانپارس تهران

بخش جراحی پلاستیک بیمارستان تهرانپارس تهران

بخش جراحی پلاستیک بیمارستان تهرانپارس تهران

 

 

آدرس: تهران_تهرانپارس_نبش فلکه سوم_بیمارستان فوق تخصصی تهرانپارس

تلفن:۷۷۸۸۴۶۹۰الی۴

وب سایت : www.tehranpars-hospital.com

ایمیل :[email protected]

 

نوع خدمت :
این گونه جراحی با اصلاح یا ترمیم شکل و کارکرد سروکار دارد. ترمیم کارکردی، ساختاری، و زیبایی هرگونه نقص یا بدشکلی بدن انسان را گویند.
در حالی که بیش‌تر برای جراحی زیبایی شناخته‌شده‌است، جراحی پلاستیک بسیاری از انواع جراحی‌های ترمیمی، جراحی دست، جراحی ریز، و ترمیم سوختگی‌ها را هم شامل می‌شود. واژهٔ «پلاستیک» از واژهٔ یونانی «plastikos» به معنای قالب یا شکل‌دهی است؛ کاربرد آن در اینجا هیچ ارتباطی با مادهٔ پلیمری مصنوعی به نام پلاستیک ندارد. جراحی پلاستیک نوین در دو زمینهٔ گسترده تکامل یافته‌است: بازسازی نقص‌های جسمی و زیباترکردن شکل عادی.
اصول جراحی در جراحی پلاستیک بر حفظ عروق، جایگزینی بافت مشابه با مشابه، توجه به مناطق کالبدی، و بهبود زخم با به‌حداقل‌رساندن بافت آسیب‌دیده متمرکز است.
تاریخچه:

روش‌های جراحی ترمیمی در هندوستان در ۲۰۰۰ (پیش از میلاد) انجام می‌شد. سوشروتا، که به عنوان پدر جراحی در نظر گرفته می‌شود، در سدهٔ سدهٔ ۶ پیش از میلاد، مشارکت‌های مهمی را در زمینهٔ جراحی پلاستیک و آب مروارید انجام داد.کارهای پزشکی هر دوی سوشتروتا و چاراک در زمان عباسیان در ۷۵۰ میلادی به عربی ترجمه شدند. بعدتر این آثار عربی از طریق واسطه‌ها به اروپا راه یافت. در ایتالیا خانوادهٔ برانکای سیسیلی و گاسپاره تاگلیکوزی (بُلُگنا) با روش‌های سوشروتا آشنا شدند.

اما سابقه جراحی پلاستیک به شکل فعلی به دوره نوزایی در کشور ایتالیا بر می‌گردد که جراح مربوطه با اتهام اهالی کلیسا به عنوان دخالت در کار خدا مغضوب و مطرود شد.
اولین جراح پلاستیک آمریکایی John Peter Mettauer در سال ۱۸۲۷ شکاف کام را ترمیم نمود.
انواع:

برخی از رایجترین اعمال جراحی پلاستیک عبارتند از:ابدومینوپلاستی ،بلفاروپلاستی ، رینوپلاستی ، ماموپلاستی ، فالوپلاستی ، ترمیم چانه ، اتوپلاستی ، لیپوساکشن و…

بخش فوق تخصصی جراحی پلاستیک می کوشد تا با بهره گیری از تجهیزات مدرن در خدمت بیماران باشد.

 

 

بیمارستان تهرانپارس تهران

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *