بازدید این صفحه: 2113
درمان سینوزیت

سینوزیت خود را با طب سنتی درمان کنید

سینوزیت خود را با طب سنتی درمان کنید

بهره گیری از روغن‌های عطسه‌آور همچون روغن سیاه‌دانه یک قطره در هر حفره بینی شب پیش از خواب سبب رفع عفونت سینوس می‌شود.
به گفته متخصصان: استفاده از ترکیب برگ آویشن شیرازی، نعنای قمی، پونه کوهی و پولک از هر کدام یک واحد و دو واحد مرزنجوش به‌مدت ۱۰ دقیقه به‌همراه عسل سبب درمان سینوزیت، سرماخوردگی و عفونت ریه می‌شود.
مصرف ترکیب اسطوخودوس هندی، مرزنجوش، چای کوهی، بابونه شیرازی و گل گاوزبان یک ترکیب ضدسینوزیت و آرام‌بخش است که استفاده از آن پیش از خواب سفارش می‌شود.
دم‌نوش چای کوهی و گل محمدی، انجدان رومی همراه باچند عدد عناب بسیار موثر است.
مصرف یک قاشق چای‌خوری سیاه‌دانه به‌همراه نصف استکان عسل طبیعی صبح و سه قاشق غذاخوری شب به درمان عفونت سینوس‌ها کمک می‌کند.
استفاده از بخور برگ اکالیپتوس دارای اثر درمانی ضدسینوزیت و تصفیه کنندگی هوا است و در فصل پاییز که بیماری‌های عفونی شایع‌تر است سفارش می‌شود. همچنین مصرف بخور گل بابونه شیرازی بسیار مؤثر است.
استفاده از عرق اصل و ناب گیاه پرسیاوشان یا دمنوش آن به‌همراه مرزنجوش، آویشن و عناب برای درمان سینوزیت و عفونت‌های سینوسی تأثیر شگفت انگیزی دارد.

 

کانال-مریض-خونه ;hkhg
منبع : ایسنا

فروش طرح گلدوزی
  1. محمد

    سلام من سالیان سال به خاطر سینوزیت آنتی بیوتیک با تجویز دکتر خوردم و روغن سیاهدانه ریختم خوب نشدم همیشه احساس گرفتگی بینی با سر درد شدید جلوی سر داشتم مخصوصا فصل سرما بدتر میشد تا اینکه داروی گیاهی به اسم عصاره خیار آب پران نوعی میوه گیاه هستش تبریز به اسم ایت خیاری معروفه یک قطره برای هر طرف مصرف کردم و نتیجه گرفتم و از ۱۰ سال پیش مشکل سینوزیت ندارم فقط دقت کنید بیشتر از یک قطره توی بینی نریزید چون بیشتر از یک قطره گلو رو میسوزونه و زخم میکنه و التهاب شدید میده بعد از ریختن قطره تا ۲۴ ساعت ترشحات چرکی سینوس بیرون میریزه در صورت التهاب شدید گلو باید آمپول ضدالتهاب مثل دگزا متازون بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *