بازدید این صفحه: 2287

علت زود انزالی و درمان آن

علت زود انزالی و درمان آن

 

 

انزال زودرس به طور تقریبی در اکثر موارد هیچ علت خاصی ندارد. مردان با کسب تجربه جنسی بیشتر و همچنین بالا رفتن سن می‌تواند زمان انزالشان را به تاخیر بیندازند. زودانزالی می‌تواند به علت تعویض شریک جنسی (بنا به دلایلی همچون طلاق) صورت گیرد.
حالت دیگر زودانزالی گاهی است که مدت زیادی از آخرین ارضای جنسی گذشته باشد. عوامل روانی همچون اضطراب، احساس گناه و یا افسردگی می‌تواند در انزال زودرس موثر باشد. مشکلات هورمونی، آسیب فیزیکی و عوارض جانبیِ داروهای مصرفی نیز از جمله دلایل پزشکی مربوط به زودانزالی است.
پزشکان سکسولوژی بر این باورند که انزال در مبتلایان به زود انزالی در کمتر از ۱۱۸ ثانیه از شروع مقاربت صورت می‌گیرد. بنابراین اشخاص دچار زودانزالی از ارگاسم جنسی محروم بوده و شریک جنسی‌شان نیز دچار مشکل می‌شود.
بر اساس آمار، در کشور امریکا ۲۵ تا ۴۰ درصد مردان دچار زودانزالی هستند که بنا بر گفته متخصصین این درصد در کشور ما بیشتر است. در حالی که علت “عدم نعوظ در مردان” مربوط به بیماری‌های قلبی- عروقی و یا بیماری‌هایی همچون دیابت می‌شود، علت زود انزالی بیشتر مربوط به مسائل روانی و آمادگی ذهنی و جسمی شخص زمان آمیزش جنسی است.

کانال-مریض-خونه ;hkhg

منبع : ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *