بازدید این صفحه: 1546

دکتر آرام آذرهوشنگ

دکتر آرام آذرهوشنگ

Dr.Aram AzarHooshang

تخصص : جراح پلاستیک و زیبایی

شماره نظام پزشکی: ۲۸۵۵۰

دکتر آرام آذرهوشنگ دارای مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی میباشند و از نظر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ، مراجع قانونی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بعنوان جراح پلاستیک شناخته می شوند.

دکتر آرام آذرهوشنگ

دکتر آرام آذرهوشنگ

آدرس مطب دکتر آرام آذرهوشنگ :
ونک، خیابان ملاصدرا، پلاک ۵۴، طبقه سوم

تلفن های تماس
۰۲۱-۸۸۸۸۰۳۰۸

آدرس پارکینگ عمومی
ضلع شمالی پل کردستان روبروی کوچه زاینده رود
نبش کوچه شاد وخیابان ملاصدرا

 

آدرس ایمیل دکتر آرام آذرهوشنگ :  info@azarhooshang.com

 

سایت دکتر آرام آذرهوشنگ : azarhooshang.com

 

سایت اجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران : www.plasticsurgeons.ir

 

 

بیوگرافی دکتر آرام آذرهوشنگ

دکتر آرام آذر هوشنگ متولد ۱۳۴۳ اخذ مدرک پزشکی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی درسال ۱۳۶۸ وکسب بورد تخصصی در جراحی در سال ۱۳۷۲ . از سال ۱۳۷۴ موفق به کسب رتبه استادیاری شده و با حکم وزیر وقت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به تدریس در دانشگاه عتوم پزشکی مشغول شدند . 
ایشان سپس دوره سه ساله فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را با موفقیت به پایان رساندند و در امتحانات بورد فوق تخصصی در رشته جراحی پلاستیک و زیبایی به رتبه برتر نائل آمده و طی حکمی از وزیر وقت آموزش پزشکی مورد تشویق قرار گرفتند . .
ایشان مقالات و رساله های متعددی در مباحث جراحی و بخصوص اعمال جراحی زیبایی بینی وصورت ارائه کرده اند که در کنگره های بین المللی داخل و خارج کشور مطرح و به عنوان مقاله برتر شناخته شده و موجب کسب جوائزی شده است . .
آقای دکتر آرام آذرهوشنگ در طی سه دهه گذشته هزاران عمل جراحی موفق را در بیمارستان ها ی آموزشی و خصوصی تهران با موفقیت به انجام رسانده اند و در حال حاضر به طور خاص به اعمال جراحی زیبایی در صورت و بدن و استفاده از مواد و تکنو لوژی های غیر تها جمی در جوانسازی صورت وبدن متمرکز می باشند .

 

 

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست جراحان پلاستیک و زیبایی تهران - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *