بازدید این صفحه: 4146
,مريض خونه,درمانگاه,مراکز درماني ,بيمارستان,درمان,marizkhone,Www.marizkhone.com,ادرس بيمارستان,بيمارستانه,سردخانه,داروخانه,ادرس بيمارستان,تلفن بيمارستان,مشخصات بيمارستان,تاريخچه ي بيمارستان

بيمارستان نادركاظمي-فارس-شيراز

ضض

بيمارستان نادركاظمي-فارس-شيراز /NaderKazemi Hospital-shiraz/Bimarestan NaderKazemi-shiraz

آدرس : فارس ، شهرستان شيراز ، فلكه وليعصر ، مركز بهداشتي درماني نادر كاظمي

تلفن : ۳- ۳۷۲۶۱۱۹۱

وب سايت : naderkazemi.sums.ac.ir

ايميل : naderkoff@sums.ac.ir

فكس : ۳۷۲۵۲۳۶۹

نوبت دهي اينترنتي ‌: naderkazemi.sums.ac.ir

تلفن پيگيري شكايات :‌ ۰۹۱۷۷۰۸۰۶۵۹

 

مجتمع بهداشتی درمانی نادرکاظمی

 

اين مركز  با هدف ارائه خدمت به اقشار محروم جامعه و با الگو پذیری از خدمات مرحوم محمد نمازی، توسط جناب آقای احمد نادرکاظمی احداث و  تحویل سازمان تامین اجتماعی گردید و شروع به ارائه خدمت نمود.

در سال ۱۳۷۸ با توافق سازمان تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی شیراز واگذار گردید و به عنوان یکی از زیر مجموعه های مرکز بهداشت شهدای والفجرارائه خدمت نمود.

دور جدید فعالیت این مرکز با محوریت آزمایشات قبل از ازدواج و شناسایی ناقلین تالاسمی آغاز گردید و به تدریج با توسعه فعالیتها، به عنوان سطح اول ارجاع و ارائه خدمات تخصصی به بیماران روستائی با داشتن کلینیک تخصصی و آزمایشگاه و سایر خدمات پاراکلینیک مجهز مشغول به کار می باشد.

علاوه بر این واحدهای مختلفی از قبیل بهداشت خانواده، وازکتومی، توبکتومی، طب کار، دیابت، بهداشت مدارس، تغذیه ، بهداشت محیط و واحد کودکان مبتلا به pku به ارائه خدمات بهداشتی مشغول می باشد.

لازم به ذکر است از ابتدای سال ۱۳۹۰، واحد دندانپزشکی شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مجتمع مستقر و به امر آموزش دانشجویان و ارائه خدمات به اقشار محروم جامعه مشغول هستند.

 tasvire shakhes

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست بیمارستان های دولتی استان فارس - مریض خونهمریض خونه

  2. پینگ: نوبت دهی اینترنتی بیمارستان نادر کاظمی شیراز - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *