بازدید این صفحه: 605
اخبار,خبر,خبر جديد,اخبار جديد,خبر جديد از وزارت بهداشت,اخبار جديد از وزارت بهداشت,وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکی,مقالات پزشکی,خبر های جدید از دنیاس پزشکی,marizkhone,khabar,khabar jadid,

وزیر ورزش و جوانان در همایش بزرگ پیاده خانواده

tm.jsp

وزیر ورزش و جوانان در همایش بزرگ پیاده روی خانواده تاکید نمود:

  ضرورت تغییر عادات تغذیه ای نامناسب و افزایش فعالیتهای بدنی برای ارتقای سلامت

 

وزیر ورزش و جوانان در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برضرورت تغییر عادات تغذیه ای نامناسب و افزایش فعالیتهای فیزیکی به منظور ارتقا سلامت افراد تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی(وب دا)؛ دکتر محمود گودرزی در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که صبح امروز هم زمان با چهارمین روز از هفته سلامت و روز جهانی ورزش با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و شهردار تهران در بوستان جوانمردان تهران برگزار شد ضمن قدردانی از شهرداری تهران و وزارت بهداشت به جهت توسعه ورزش همگانی و توسعه فرهنگ سلامت در کشور ، گفت : لازم است مردم عادات تغذیه ای نامناسب و کم تحرکی را کنار بگذارند تا موجب ارتقا سلامت آنها شود .

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی را سرلوحه کار خود قرار داده است ، افزود : وظیفه این وزارتخانه و همچنین رسانه ها تقویت و توسعه فرهنگ ورزش و سلامتی است .

وی یادآور شد : شهرداری نیز  تهران گام های بزرگی در راستای ارتقاء ورزش همگانی از طریق ایجاد فضاهای سبز و مکانهایی برای انجام ورزش همگانی برداشته است .

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *