بازدید این صفحه: 685

مصوبه سازمان‌دهي آموزش عالي در زمينهٔ سلامت از دستاوردهاي دولت

وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکي,مقالات پزشکي,خبر هاي جديد از دنياي پزشکي (2)

وزير بهداشت در جمع هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشكي جهرم :

مصوبه سازمان‌دهي آموزش عالي در زمينهٔ سلامت از مهم‌ترين دستاوردهاي دولت است

 

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به جهرم گفت: دانشگاه علوم پزشكي شيراز و دانشگاه علوم پزشكي جهرم و دیگر دانشکده ها بين‌المللي و ملي مي‌شوند.

به گزارش وب دا؛ دكتر سیدحسن هاشمي امروز با حضور در سالن كنفرانس سايت پرديس در جمع هیات رئیسه و مديران دانشگاه علوم پزشكي جهرم پيشاپيش با تبريك ميلاد حضرت علي (ع) اظهار داشت: اميد است ما مسير اين بزرگ ‌مرد را ادامه دهيم.

وي بابيان اينكه استان فارس از استان‌هاي موفق در زمينهٔ خدمات پزشكي كشور است، گفت: امسال باتجربه گرفتن از سال قبل و رفع نواقص اميدواريم خدمات جديد ديگري را ارائه كنيم.

دكترهاشمي با اشاره به اينكه سال گذشته مجوز افتتاح هيچ دانشكده‌اي داده نشد، خاطرنشان كرد: مصوبه سازمان‌دهي آموزش عالي در زمينهٔ سلامت از مهم‌ترين دستاوردهاي دولت است.

وي از ارتقاء دانشگاه علوم پزشكي شيراز به بين‌المللي خبر داد و تصريح كرد: دانشگاه‌هايي مانند دانشگاه علوم پزشكي جهرم، گراش و دیگر دانشکده ها ملي مي‌شود.

دكتر هاشمي با اشاره به مزيت‌هاي طرح ارتقاء دانشگاه‌هاي علوم پزشكي فارس، اظهار داشت: ازجمله مزيت‌هاي اين طرح ماموريت محور شدن دانشگاه‌ها، حفظ تماميت سياسي، اجتماعي استان‌ها، مديريت منابع و غيره است.

وي از معرفي جهرم به‌عنوان ۳ شهر برتر در حوزه غذا و دارو خبر داد و افزود: طرح تحول نظام سلامت به قوت ادامه خواهد داشت .

وزیر بهداشت یادآور شد: در ابتدای شروع بکار این دولت حتی واکسن فلج اطفال کمیاب بود همچنین بحران دارویی بیماران را رنج می داد اما با اقدامات یکسال و نیم گذشته از همه این بحرانها عبور کردیم و موفقیتهای چشمگیری حاصل شد که در سال جدید نیز استمرار خواهد یافت.

دكتر هاشمي در پایان تكميل بيمارستان ۲۴۰ تخت خوابي جهرم را از كارهاي مهمي دانست كه بايد تا پايان دولت يازدهم به اتمام برسد و گفت: همچنين احداث مركز درمان ناباروري نيز كه امروز كلنگ آن به زمين زده شد ظرف مدت ۱۸ ماه به بهره برداري برسد.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *