بازدید این صفحه: 5472

بيمارستان ابوذر-خوزستان-اهواز

ضض

بيمارستان ابوذر-خوزستان-اهواز /Aboozar Hospital-Ahvaz/Bimarestan Aboozar-Ahvaz

آدرس : خوزستان ، شهرستان اهواز، چهارشیر ، خیابان پرستار (توحید) ، بيمارستان ابوذر

تلفن : ۴-۴۴۴۳۰۵۱

وب سايت : haboozar.ajums.ac.ir

ايميل : aboozar-hos@ajums.ac.ir

كدپستي : ۶۱۶۳۶۱۴۱۷۵

صندوق پستي : ۶۱۶۳۵۹۳۱

تلفن رياست : ۴۴۴۹۰۰۳

فكس رياست : ۴۴۴۴۷۱۱

تلفن روابط عمومی : ۵-۴۴۳۳۰۵۱

تلفن دفتر معاونت آموزشی : ۴۴۳۳۷۱۵

 

بيمارستان ابوذر

 

اين بيمارستان تنها مرکز تخصصی و فوق تخصصی اطفال می باشد که به مردم شریف استان خوزستان واستان های همجوار خدمت رسانی می کند .

ساختمان این بیمارستان در سال ۱۳۴۱ ساخته شده به عنوان هتل اهواز شروع به کار کرد ، و یکی از هتلهای مجهز با امکانات رفاهی بوده است ، در سال ۱۳۶۰ بنابر نیاز جامعه و شروع جنگ تحمیلی و لزوم امداد رسانی به مجروحین جنگی به بیمارستان تغییر کاربری داده است .

در سال ۱۳۷۰ با توجه به نیاز مبرم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به یک بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اطفال بخش چشم به بیمارستان سینای اهواز منتقل و بخش های اطفال و درمانگاه چشم گسترش داده شد و بیمارستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اطفال معرفی شد .
بخش های اورژانس این مركز درماني بصورت شبانه روزی در ارائه خدمات درمانی به مراجعین فعال است و مجتمع درمانگاهی و بیمارستان دارای درمانگاههای تخصصی زیر می باشد . اطفال و نوزادان غدد و رشد اطفال ، نفرولوژی اطفال ، چشم پزشکی ، ENT می باشد . ضمناً بخش های پاراکلینیکی این مركز درماني مشتمل بر بخش های رادیولوژی و سونوگرافی ، اکو کاردیوگرافی، آزمایشگاه ، فیزیوتراپی ، گفتار درمانی و تغذیه است که در ارتباط امور تشخیصی درمان بیماران انجام وظیفه می كنند .

نوبت دهي,کدپستي بيمارستان,دريافت نوبت بيمارستان,دريافت نوبت,شماره تماس بيمارستان,شماره تماس بيمارستانه,دورنگار

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *