بازدید این صفحه: 619

وزیر بهداشت در جمع خیرین و اساتید شهرستان گراش

وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکي,مقالات پزشکي,خبر هاي جديد از دنياي پزشکي (2)

وزیر بهداشت در جمع خیرین و اساتید شهرستان گراش :

  دانشکده علوم پزشکی گراش و بیمارستان آموزشی این شهرستان نماد همدلی و همزبانی خیرین و مردم با دولت و نظام است

 

با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشکده بهداشت شهرستان اوز ، مرکز ام آر آی و مرکز پیشگیری از سرطان بیمارستان آموزشی و درمانی امیرالمومنین (ع) شهرستان گراش به بهره برداری رسید .

به گزارش پایگاه خیری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ دکتر هاشمی در سفر به استان فارس و در جمع خیرین و اساتید شهرستان گراش با بیان این که خیرین جزو سرمایه های اجتماعی کشور هستند.

وزیر بهداشت گفت: کارهایی که خیرین انجام میدهند بالاترین سرمایه دنیوی و اخروی آنان است و آرامشی که با انجام امور خیر ایجاد می شود قابل قیاس با هیچ چیز در دنیا نیست.

صدا و سیما اراده های خیر اندیشی که در گوشه گوشه این سرزمین زیباییهای کم نظیری را در خدمت به مردم خلق می کنند، به تصویر بکشد.

دکتر هاشمی تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی گراش و بیمارستان آموزشی این شهرستان نماد همدلی و همزبانی خیرین و مردم با دولت و نظام است.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دولت با وجود تمام مشکلات مالی سلامت را جزو اولویتها و برنامه های اصلی خود قرار داه است و امیدوار هستیم با کمک همه مسولین، مردم و خیرین در مسیر اعتلای کشور گام برداریم.

 

 دکتر هاشمی به دستاوردهای دولت در امور داخلی و بین المللی اشاره کرد و گفت : کاهش تورم،ایجاد آرامش نسبی در کشور و ارتباط موثر و مقتدرانه با دیگر کشورها همراه با حفظ عزت و اقتدار کشور از جمله این دستاورها بوده است.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *