بازدید این صفحه: 4050

بيمارستان سينا-خوزستان-اهواز

ضض

بيمارستان سينا-خوزستان-اهواز /Sina Hospital-Ahvaz/Bimarestan Sina-Ahvaz

آدرس : خوزستان ، اهواز ، شهرستان کارون، اتوبان آیت الله بهبهانی ،میدان امام علی،خیابان شاهد ۱  ، بیمارستان سینا

تلفن : ۵۵۵۰۵۹۱ ۰۶۱۱

وب سايت : hsina.ajums.ac.ir

ايميل : hsina.awz@ajums.ac.ir

ايميل رسيدگي به شكايات : shekayat.hsina@ajums.ac.ir

 

بيمارستان سينا

اين مركز درماني در جنو ب شهر اهواز در منطقه ی حد فاصل روستاهای اهواز مانند کوت سید صالح، کوی شهید دیناروندی، منازل شرکت نفت،‌کوی خزامی و … واقع شده است.
جاده اهواز- آبادان (اتوبان آیت الله بهبهانی کنونی) نیز از کنار این مرکز می گذرد.در سال ۱۳۴۲حدود ۳۶ هکتار زمین از طرف ۴ خیر به بهداری منطقه ای جهت احداث بیمارستان ریوی خوزستان اهدا شد که در سال ۱۳۴۷ و مصادف با سیل معروف سال ۴۷ اهواز که اکثر روستاهای اطرا ف بیمارستان را فرا گرفته بود، افتتاح شد. این بیمارستان به دلیل سیل ذکر شده مدتی تعطیل گرديد تا این که در سال ۱۳۵۳ دوباره شروع به کار خود را با درمان سرپایی و بستری بیماران ریوی از سرگرفت.
در سال ۱۳۵۵ طبق تصمیمات بهداری منطقه ای آن زمان، نام بیمارستان از ” بیمارستان ریوی خوزستان” به بیمارستان سینا تغییر نام یافت.

در آن زمان با داشتن بخش هایی نظیر داخلی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، جراحی و با پزشکان خارجی(هندی، بنگلادشی، پاکستانی،) به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارایه می کردند. در ادامه فعالیت و با نام شبکه سینا شهرهایی مانند ایذه، باغ ملک، سوسنگرد و حمیدیه ـ هفتگل و … و مرکز بهداشت ۱۷ شهریور اهواز، درمانگاههای شماره ۴ و ۳ و آسیا آباد را تحت پوشش قرار می داد.

مرکز چشم پزشکی این مركز درماني با پذیرش و خدمات رسانی به استان خوزستان و استان های همجوارش و مداوای بیماران ارجاعی از کشورهای همسایه این استان به مرکز مهم و تایید شده کشوری تبدیل گشت. اولین پیوند قرنیه در استان خوزستان در این بیمارستان انجام شد.
اولین مرکز دیالیزاستان خوزستان با چهار تخت در سال ۱۳۵۸ در این بیمارستان شروع به کار كرد. کلیه بیماران نیازمند دیالیز به این بیمارستان منتقل و تحت همودیالیز قرار می گرفتند.

بخش دیالیز این مرکز همه روزه به بیماران دارای آنتی ژن مثبت و بیماران اعزامی از مراکز دولتی و خصوصی که فاقد بخش دیالیز می باشند را با ۱۸ تخت مجهز همودیالیز و تخت های اتوماتیک و دارای بی کربنات سدیم درمان می کند.
از طرف دیگر درحال حاضر بخش دیالیز این مرکز اقدام به آموزش دیالیزبه نیروهای ارسالی از استان های همجوار در جهت برطرف کردن مشکلات بیماران دیالیزی آن ها می کند.

 نوبت دهي,کدپستي بيمارستان,دريافت نوبت بيمارستان,دريافت نوبت,شماره تماس بيمارستان,شماره تماس بيمارستانه,دورنگار

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست بیمارستان های دولتی استان خوزستان - مریض خونهمریض خونه

  2. پینگ: لیست بیمارستان های دولتی اهواز - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *