بازدید این صفحه: 529

توصیه هایی برای باردار شدن صحیح

توصیه هایی برای باردار شدن صحیح

شما نباید از روش های پیشگیری استفاده کنید! این امر ممکن است واضح به نظر برسد، اما آنقدر‌ها هم سر راست و واضح نیست، به دلیل این که پیشنهاد برخی از دکتر‌ها این است  که از چند ماه قبل از سعی برای بارداری، قرص های پیشگیری را کنار بگذارید.

دارو‌ها

اگر شما از دارویی استفاده می‌کنید، با پزشک خود مشورت نمایید؛ او می‌تواند به شما بگوید که آیا دارویی که می‌خورید رویِ لقاح یا بارداریتان تأثیر می گذارد یا خیر. هر گونه دارویی که مصرف می‌کنید باید تنها به توصیه پزشک یا داروساز باشد.

رژیم غذایی

داشتن یک رژیم غذایی متنوع و متعادل امر بسیار مهمی میباشد. بهتر است که از رژیم غذایی بی‌برنامه اجتناب نمایید . مصرف الکل خود را کاهش داده یا حذف نمایید، زیرا الکل می‌تواند موجب کاهش باروری در هر دو زوج شود، خانم‌ها باید مصرف کافئین خود؛ مانند قهوه، چای، یا نوشیدنی‌های کافئین دار را کاهش دهند، با این حال برخی شواهد وجود دارند که کافئین تحرک اسپرم را در مردان بهبود و ارتقا می‌بخشد. به جز فولیک اسید، استفاده از مکمل‌های غذایی ضرورتی ندارد، مگر اینکه رژیم غذایی‌تان محدود باشد یا پزشک استفاده از آن‌ها را به شما توصیه کرده باشد. مطلب افزایش شانس باروری با تغذیه را بخوانید.

فولیک اسید

استفاده روزانه از قرص فولیک اسید، به صورت ایده آل یعنی قبل از شروع بارداری یا پس از بارداری، به شکل گیری ستون فقرات جنین و کاهش اتفاقات یا حوادث وارده به ستون فقرات کمک می‌ نمیاد.
هنگامی که برای بارداری تلاش می‌ نمایید، دلیلی برای ادامه ندادن تمرینات ورزشی تان وجود نخواهد داشت. واقع بین باشید و مسائل را آسان بگیرید. شنا، راه رفتن، دوچرخه سواری و ایروبیک اشکال مناسبی از تمرینات ورزشی هستند. تمرینات کم فشار بهترین تمرینات در طول دوران بارداری هستند.

سیگار کشیدن

سیگار کشیدن بارداری را در هر دو والد کاهش می‌دهد و بهتر است متوقف شود. مطلب ترک سیگار قبل از بارداری کمک بیشتری در این باره به شما می‌کند.

کار

قبل از بارداری، اقدامات احتیاطی تا حدودی در این زمینه باید رعایت شود، مگر اینکه شما در شرکت‌های صنعتی با خطر مواد شیمیایی یا اشعه X کار می‌کنید. در مورد ساعات کار و شیوه‌های کاهش استرس‌تان نیز فکر کنید.
در صورتی که در مورد باروری خود نگرانید با پزشک خود صحبت نمایید، او در صورت لزوم شما را در این زمینه راهنمایی خواهد کرد .

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *