بازدید این صفحه: 268

برگزاری مرحله کشوری بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان وزارت بهداشت

  برگزاری مرحله کشوری بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان وزارت بهداشت

 

 مرحله کشوری بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان وزارت بهداشت به صورت تجمیعی و با حضور حدود ۱۰۰۰ نفر از برگزیدگان مرحله دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ مرحله مقدماتی بخش کتبی قرآن و عترت استاد و کارکنان وزارت بهداشت ۱۷ و ۱۸ خردادماه و مرحله کشوری بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، کارکنان و اساتید وزارت بهداشت در شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش مرحله کشوری این جشنواره به صورت تجمیعی و با حضور حدود ۱۰۰۰ نفر از برگزیدگان مرحله دانشگاهی دانشجویان، استاد و کارمندان وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

برپایه این گزارش، بر اساس روال سال‌های گذشته سهمیه‌های هر دانشگاه بر اساس معیارهایی نظیر میزان ثبت‌نام در موعد مقرر، میزان تعامل، پاسخگویی و مشارکت هر دانشگاه در فعالیت‌ها و اولویت‌های مرکز قرآن وزارت بهداشت و رتبه‌های کسب شده در دوره‌های پیشین مشخص شده است.

بنابر اعلام دبيرخانه بيستمين جشنواره قرآن و عترت كاركنان و اساتيد دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور، مرحله مقدماتی بخش کتبی قرآن و عترت این جشنواره در قسمت اساتید و کارکنان در روزهای ۱۷ و ۱۸ خردادماه در کلیه دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت همزمان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هر ساله در دو مرحله دانشگاهی و کشوری در بخش‌های شفاهی، کتبی، بررسی کتاب و تدبر توسط مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *