بازدید این صفحه: 703

ضرورت سرعت بخشیدن به نوسازی مراکز درمانی و ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی

وزیر بهداشت در مراسم بهره برداری از طرح های نوسازی بیمارستان شهدای تبریز تاکید کرد:

  ضرورت سرعت بخشیدن به نوسازی مراکز درمانی و ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم بهره برداری از طرح های نوسازی بیمارستان شهدای تبریز بر ضرورت سرعت بخشیدن به نوسازی مراکز درمانی و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ دکتر سید حسن هاشمی در مراسم بهره برداری از طرح های نوسازی و ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان شهدای تبریز با تبریک ۲۴ خرداد روز حماسه سازی ملت ایران در انتخاب دولت تدبیر و امید ضمن اشاره به کاهش قیمت نفت و بروز مشکلاتی در خصوص ارائه خدمات، گفت: با وجود مشکلات در حوزه سلامت درصدد بهبود کیفیت خدمات سلامت هستیم.
دکترهاشمی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت کارهای زیادی وجود دارد، اظهار امیدواری کرد مراکز درمانی با سرعت بیشتری نوسازی شود و کیفیت خدمات ارتقا یابد.
گفتنی است: در بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان شهدای تبریز تعدادی از کارکنان و بیماران این بیمارستان مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.

همچنین، طرح های نوسازی و ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان شهدای تبریز و ۵۸ طرح دانشگاه علوم پزشکی از جمله نوسازی بخش اورژانس و کلینیک تخصصی بیمارستان شهدا با اعتبار ۸۰۵ میلیارد ریال با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *