بازدید این صفحه: 1737
پروفسور سمیعی بار دیگر افتخار آفرید -Activity doctor Samii hospitals in Iran,دریافت مدال طلایی لیاقت توسط دکتر سمیعی,بیوگرافی پروفسور مجید سمیعی

پروفسور سمیعی بار دیگر افتخار آفرید

پروفسور سمیعی بار دیگر افتخار آفرید

 

رئیس جمهوری صربستان هر ساله مدال طلایی لیاقت را در روز ملی این کشور به افرادی که فعالیت های آنها در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی، علمی، فنی و ورزشی برای صربستان باارزش است در مراسم بسیار باشکوهی، اهدا می نماید.
در این مراسم مجید فهیم پور سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد نیز حاضر بود.

رئیس جمهوری صربستان در هنگام اهدای مدال لیاقت به پروفسور سمیعی، از فعالیت های علمی و همکاری درازمدت وی با صربستان کمال قدردانی را کرد.
پرفسور سمیعی پس از دریافت مدال در نشستی با نیکولیچ با حضور سفیر کشورمان در بلگراد، در باره همکاری های علمی صحبت نمود.
پرفسور سمیعی از بیش از ۲۵ سال پیش با بیمارستان ها و مراکز پزشکی صربستان که در ارتباط با جراحی و مغز و اعصاب مشغول هستند ، همکاری دارد.

همینطور  متخصصان  مغز و اعصاب صربستان برای کسب آموزش های لازم در این زمینه، به بیمارستانی در آلمان می روند که پرفسور سمیعی در آن مشغول است.

پروفسور سمیعی بار دیگر افتخار آفرید

پروفسور سمیعی بار دیگر افتخار آفرید

تعلیم  بیش از یک هزار جراح مغز و اعصاب از تمامی جهان که در کشورهای خود دارای مراتب بالای علمی، اجرایی و آموزشیاند از جمله فعالیت های  مهم پروفسور سمیعی محسوب می شود.
پروفسور مجید سمیعی ازشروع  فعالیت به عنوان پروفسور جراحی مغز و اعصاب، کوشش و توجه ویژه ای به آموزش جراحان مغز و اعصاب در سراسر جهان می کرده است . پروفسور سمیعی  افزون بر دوره های منظمی که در آلمان برگزارمیکند  دوره های آموزشی مشابه دیگری هم در سایر کشورها در تمامی جهان در جهت افزایش سطح دانش جراحان مغز و اعصاب ترتیب داده است.

دکتر مجید سمیعی از سال ۱۹۷۱ تا کنون دوره های منظم سالانه یا دوسالانه آموزش جراحی میکروسکوپی مغز و اعصاب (میکرونوروسرجری) را در دانشگاه ماینتز انجام می دهد.
دکتر مجید سمیعی همینطور  در سال ۱۹۷۹ اولین  دوره آموزشی جراحی قاعده جمجمه در جهان را در هانوفر بنا کرد.

پروفسور سمیعی بار دیگر افتخار آفرید

پروفسور سمیعی بار دیگر افتخار آفرید

راهش همواره مانا باد

منبع : ایرنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *