بازدید این صفحه: 945
درمان ویار صبحگاهی زنان باردار ,فواید زنجبیل در درمان ویار حاملگی,علائم بیماری ویار صبحگاهی,خواص زنجبیل در درمان ویار بارداری,ویار حاملگی چیست

درمان ویار صبحگاهی زنان باردار

 

درمان ویار صبحگاهی زنان باردار

اغلب اوقات زنان باردار تا سه ماهه اول بارداری دچار ویار صبحگاهی می شوند که برای بعضی افراد غیر قابل تحمل خواهد بود.شما باید در نظر بگیرید که ۶۰ درصد زنان باردار دچار این ویار هستند پس میتوان به این موضوع به چشم یک اتفاق معمول نگاه کرد.

تنها یک راه برای درمان ویار صبحگاهی وجود دارد که استفاده از داروی doxylamine and pyridoxine) Diclegis) است.استفاده از داروهای مختلف بدون تجویز پزشک اکیدا ممنوع می باشد ،زیرا امکان دارد عوارض جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

در دوران بارداری ویتامین ها را قبل از خواب مصرف نمایید

استفاده از انواع ویتامین ها در دوران بارداری برای مادر و جنین ضروری محسوب می شود، ممکن است این ویتامین ها در بعضی زنان سبب ایجاد اختلال در معده شود

سعی کنید در صورت امکان ویتامین ها را قبل از خواب مصرف کنید . بعضی  از پزشکان  مصرف مکمل های ویتامین B6 را برای درمان تهوع و استفراغ توصیه می نمایند .

درمان ویار صبحگاهی زنان باردار

درمان ویار صبحگاهی زنان باردار

در ویار حاملگی اکثر اوقات از وعده های غذایی کوچک استفاده کنید

زنان در دوران بارداری رژیم غذایی خاصی را باید رعایت کنند.این رژیم غذایی باید تغییری در سایز و تعداد وعده های غذایی وی ایجاد کند.زنان باردار به جای رعایت وعده های صبحانه ؛ ناهارو  شام ، وعده های کوچکتری را مدنظر بگیرند که حداقل هر دو ساعت یکبار تکرار شود که معده خالی نماند و سبب ایجاد حالت تهوع و استفراغ گردد .

فواید زنجبیل در درمان ویار حاملگی

محصولات حاصل از  زنجبیل برای کمک به کم کردن علائم بیماری ویار صبحگاهی مفید است . پزشکان معمولاً می تواند کپسول زنجبیل را روزانه حدود ۱۰۰۰ میلی گرم تجویز کنند. غذاهای حاوی زنجبیل نیز همانند کپسول زنجبیل موثر هستند سعی کنید نوشابه زنجبیل، آبنبات چوبی زنجبیل و یا چای زنجبیل را مصرف کنید. برای بعضی از زنان باردار حتی فقط بوی زنجبیل می تواند مفید و اثرگذار  باشد.

درمان ویار صبحگاهی زنان باردار

درمان ویار صبحگاهی زنان باردار

منبع : ایران مطلب

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *