بازدید این صفحه: 1774
علت تورم بینی در دوران بارداری ,تورم بینی در دوران حاملگی,ورم کردن اعضای مختلف بدن,ابتلا به واریس در دوران بارداری,علت ابتلا به جوش صورت در دوران بارداری

علت تورم بینی در دوران بارداری

علت تورم بینی در دوران بارداری

مسلما دور و بر خود خانمهای بارداری را دیده اید که به دلیل بارداری علائم ظاهری آنها تغییر کرده است . تغییری چون ورم کردن اعضای مختلف بدن مانند بزرگ شدن بینی که سبب ناراحتی خانمهای باردار می شود.

تورم بینی

هنگامی که باردار هستید تمام اعضای بدن شما دستخوش تغییراتی میشوند مانند تورم اعضای بدن .

این تورم تاجایی ادامه دارد که مخاط لثه آنقدر ورم میکند که دچار خونریزی میشود وضعیت مخاط بینی هم به همین صورت می باشد و این مشکل تا جایی ادامه دارد که افرادی که بینی خود را عمل کرده اند به سختی می توانند نفس بکشند.

در بارداری در حدود ۲ تا ۵/۲ لیتر به حجم خون اضافه می شود و عروق کمی گشاد می شوند از طرفی دیگر از این عروق مقداری مایع خارج می گردد که باعث تورم تمام اعضا می شود.مسلما بینی هم از این موضوع مستثنا نیست.

این تورم ناشی از بارداری بعد از ۸ هفته پس از زایمان برطرف می شود.

علت تورم بینی در دوران بارداری

علت تورم بینی در دوران بارداری

علت ابتلا به جوش صورت در دوران بارداری

هنگامی که شما باردار هستید هورمون های مردانه از جفت ترشح می گردند،بر این اساس هورمون های مردانه زیاد می شود و صورت شما پر از جوش می گردد.

در واقع این موضوع به اینکه جنین شما چه جنسیتی دارد مرتبط نیست یعنی جنین چه دختر باشد و چه پسر هورمون های مردانه ی زیادی از جفت ترشح می شود .این مشکل به بازگشتن بدن به حالت تعادل برطرف می شود.

ابتلا به واریس در دوران بارداری

واریسی شدن پا در دوران بارداری از مشکلات شایع دوران بارداری محسوب می شود کسانی که پیش از بارداری دچار واریس بوده اند در دوران بارداری این مشکل به اوج خواهد رسید. از طرفی دیگر اگر شما زمینه ارثی داشته باشید امکان دارد در دوران بارداری شما هم به واریس مبتلا شوید.

علت تورم بینی در دوران بارداری

علت تورم بینی در دوران بارداری

منبع :  ایران مطلب

 

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *