بازدید این صفحه: 1291
در هفته مجاز به مصرف 4 بار تخم مرغ هستید ,خواص زرده تخم مرغ,علت ابتلا به سکته قلبی,درمان افراد مبتلا به سکته قلبی,کلسترول موجود درتخم مرغ,مضرات مصرف کلسترول

در هفته مجاز به مصرف ۴ بار تخم مرغ هستید

در هفته مجاز به مصرف ۴ بار تخم مرغ هستید

زرده تخم مرغ، ماده ی غذایی است که هر چند لذیذ می باشد اما به دلیل کلسترول بالا و ترس از ابتلا به بیماری های مختلف خواهان زیادی ندارد.

شاید باوری غلط باشد که زرده ی تخم مرغ خطرات بیشتری نسبت به خواص آن دارد اما بحث انجاست که تا کی این باور غلط باید در ذهن ها جای خوش کند.بر این اساس پژوهشگران همواره در پی آن هستند که خواص اکثر مواد غذایی که از اهمیت بالایی برای سلامتی برخوردار هستند را هرچه بیشتر مورد بررسی قرار داده و نتایج حاصل از پژوهش های خود را در دسترس عموم قرار دهند. تا این چنین باور هایی از ریشه و عقلانی  از ذهن ها بیرون رود.

بر خلاف تصور اکثر ما مصرف زرده تخم مرغ خطر ابتلا به بیماری های قلبی را بالا نمی برد . در واقع، نباید رژیم غذایی همراه با کلسترول را به معنای افزایش کلسترول خون تلقی نمود .

در هفته مجاز به مصرف 4 بار تخم مرغ هستید

در هفته مجاز به مصرف ۴ بار تخم مرغ هستید

مطالعات انجام گرفته شده حاکی از آن است که : مصرف هفته ای ۲ هزار ۸۰۰ میلی گرم کلسترول خطری برای قلب و سلامت آن ندارد؛ این مقدار یعنی یک فرد بالغ مجاز به خوردن هفته ای ۴ بار تخم مرغ می باشد.

پزشکان بر این باورند که اکثر افراد افراد کلسترول خون متوسط را به معنای افزایش آسیب پذیری برابر بیماری ها و سکته های قلبی می دانند . این در حالی است که استفاده از مواد غذایی با کلسترول بالا مانند تخم مرغ در شرایطی که فرد سبک زندگی سالم و اندامی متناسب داشته باشد و به دیابت یا فشار خون دچار نباشد خطر بروز حمله های قلبی را بالا نمی برد.

بر این اساس اگر روش و عادات زندگی صحیحی دارید و به سلامت ماندن خودتان اهمیت می دهید با خیال راحت و بدون نگرانی از این خوراکی مفید مصرف کنید و لذت ببرید و هفته ای ۴ مرتبه خودتان را مهمانش کنید.

در هفته مجاز به مصرف 4 بار تخم مرغ هستید

در هفته مجاز به مصرف ۴ بار تخم مرغ هستید

منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *