بازدید این صفحه: 1076
روشهای خانگی برای رفع جوش شانه و کتف ,ژل بنزوئل پوکساید و سالیسیلک اسید,درمان جوش های سرسیاه,علت ابتلا به جوش سرسیاه,درمان جوش های سرسفید

روشهای خانگی برای رفع جوش شانه و کتف

روشهای خانگی برای رفع جوش شانه و کتف

اگر شما هم جزو افرادی هستید که پشت شانه و کتف تان جوش میزنید .ما روش خانگی برای درمان این جوش ها را برای شما گرد آوردیم باشد که با رفع این جوش ها به اعتماد به نفس شما افزوده شود و در تمامی مکان های عمومی با اعتماد به نفسی بالا از زیبایی خود قدم بزنید .

رفع جوش شانه و کتف

با استفاده از اسفنج و یا لیفهای کمی زبرتر پشتتان را درحمام همیشه لایه‌بردای نمایید ،ولی در این کار زیاده‌روی نکنید زیراپوستتان را حساس‌تر می‌کنید.

از مکمل زینک استفاده نمایید . این دارو هرچند درمان قطعی برای رفع جوش ها نیست ولی زینک برای درمان وجلوگیری از جوش‌های بدن تجویز می شود. 

شما می توانید زینک را به صورت مستقیم از استات زینک ½ درصد استفاده نمایید  و آن را با اریترومایسین ۴ درصد مخلوط نمایید و  روزی دوبار به پشتتان بمالید اگر به استات زینک دسترسی ندارید از کپسولهای مکمل زینک استفاده نمایید و آن را باز کنید و روغنش را به پوست پشت و شانه بمالید.

یا که می‌توانید قرصهای مکمل زینک را در رژیم غذاییتان جای دهید اما مواظب باشید بیشتر از ۲۵ تا ۴۰ میلی‌گرم زینک در روز مصرف نکنید

روشهای خانگی برای رفع جوش شانه و کتف

روشهای خانگی برای رفع جوش شانه و کتف

شما میتوانید اسکراب طبیعی درست کنید

این امر کمک می‌کند که یاخته های مرده پوست از بین برود و پوست شانه و پشت نفس بکشد.

طرز تهیه

آب یک گریپ‌ فروت متوسط و یا لیمو را با نصف فنجان شکر و نصف فنجان نمک دریایی مخلوط نمایید  و پشتتان را با آن ماساژ دهید سپس بشویید.

درمان های شیمیایی مثل ژل بنزوئل پوکساید و سالیسیلک اسید برای خشک کردن جوش‌ها موثر می باشد .

استفاده از لباسهای نخی و آزاد ، لباس زیر تمیز و نخی، تمیز نگه داشتن موها و شستن مداوم ملحفه‌ها مسئله بسیار مهمی می باشد  که نباید نادیده گرفته شود ،حتی ممکن است شما به پودر لباسشویی‌ که استفاده می کنید حساس باشید

روشهای خانگی برای رفع جوش شانه و کتف

روشهای خانگی برای رفع جوش شانه و کتف

منبع : ایران مطلب

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *