بازدید این صفحه: 364
افزایش قدرت باروری با راهکار هایی ساده ,کاهش وزن در بارداری,تاثیر افزایش وزن بر ناباروری,راهکارهای ساده برای افزایش قدرت باروری,داروهای مانع قدرت باروری

افزایش قدرت باروری با راهکار هایی ساده

افزایش قدرت باروری با راهکار هایی ساده

اغلب خانم‌ها از مشکلات ناباروری رنج می‌برند و دنبال درمان‌‌های طولانی‌مدت و پرهزینه می باشند، در صورتی که با پیروی از چند نکته می‌توان امکان بارداری را در این دسته از افراد به راحتی افزایش داد.

نخستین نکته‌ای که باید به آن توجه نمود تغذیه و رژیم غذایی می باشد . شیر، نخود و لوبیا از جمله مواد غذایی قلیایی می باشند که قدرت باروری شما را بسیار افزایش می‌دهند. در عوض، مواد غذایی اسیدی مانند گوشت و چای قدرت باروری را کم میکند . برای بالا بردن امکان بارداری می توانید با مشورت پزشک مکمل‌های فولیک اسید را به وعده‌های غذایی‌تان اضافه نمایید.

نکته بعدی که حائذ اهمیت است بررسی آزمایش‌های پزشکی می باشد . به کمک یک پزشک متخصص پیگیری نمایید که به چه علت باردار نمی‌شوید. بعضی اوقات شرایط پزشکی خاص یا استفاده از دسته خاصی از داروها از بارداری شما جلوگیری می‌ نماید و با معاینه توسط یک پزشک به راحتی می توانید مشکل خود را حل کنید .

برای بالا بردن شانس بارداری زمان تخمک‌گذاری خود را از طریق بررسی افزایش دمای بدن تشخیص بدهید. افزون بر این زمان شروع و آغاز دوره‌های ماهیانه نیز در بارداری نقش مهمی را ایفا می‌کند.

افزایش قدرت باروری با راهکار هایی ساده

افزایش قدرت باروری با راهکار هایی ساده

به منظور افزایش شانس بارداری دور قهوه، چای سیاه، شکلات مواد مخدر، مواد روان‌گردان و استعمال دخانیات خط قرمز بکشید.

متناسب بودن و انجام فعالیت‌های بدنی منظم و پر تکرار شانس بارداری را افزایش می‌دهد به همین سبب اگر اضافه وزن دارید سریعا آن را برطرف کنید و فعالیت‌های بدنی خود را نسبت به قبل افزایش دهید.

چربی‌های اضافی موجود در بدن موجب به هم خوردن زمان تخمک‌گذاری و دوران ماهیانه می باشد که بر قدرت باروری تاثیر بسیار بدی می‌گذارد.

افزایش قدرت باروری با راهکار هایی ساده

افزایش قدرت باروری با راهکار هایی ساده

منبع : های بی بی (سایت دانستنی های بارداری مریض خونه)

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *