بازدید این صفحه: 823
خواص درمانی شوید ,جلوگیری از کاهش تراکم استخوانی,خواص درمانی شوید,خواص شوید در ترمیم استخوان آسیب‌دیده,علت ابتلا به پوکی استخوان,گیاهان دارویی

خواص درمانی شوید

خواص درمانی شوید

 

گفتنی است شوید به‌خودی‌خود نوعی اشتهاآور محسوب میشود و کاربردهای خیلی زیادی در آشپزی دارد. روغن‌های ضروری‌ یا عصاره‌ای که در شوید موجود است ، ترشح صفرا و شیره‌های گوارشی را تحریک و فعال می‌کنند . این روغن‌ها یا عصاره به حرکت هرچه بهتر روده هم کمک می‌ نماید ، نقش موثری در راحتی فرآیند دفع دارند و یبوست را هم برطرف می‌ نمایند.

روغن‌های ضروری یا عصاره‌ای که در گیاهان دارویی موجود است، حاوی خواص منحصربه‌فرد و قدرتمندی هستند. این روغن‌های ضروری یا عصاره، خواص آرام‌بخش و خواب‌آوری دارند و احساس آرامش مطلوبی در افراد ایجاد می‌ نماید .

خواص درمانی شوید

خواص درمانی شوید

فلاونوئیدها و ویتامین B موجود در عصاره شوید، ترشح آنزیم‌ها و هورمون‌هایی را تحریک می‌ نمایند که اثرات آرام‌بخش و خواب‌آور خاصی دارند. به همین سبب می باشد که استفاده از شوید به افراد کمک می‌ نماید تا خواب شبانه خوبی داشته باشند.

جالب است بدانید در شوید کلسیم فراوانی وجود دارد کلسیمی که در شوید وجود دارد، اهمیت این گیاه را چندین برابر می‌کند. در واقع، استفاده از شوید برای محافظت از سلامت استخوان‌ها و جلوگیری از کاهش تراکم استخوانی اهمیت بسیار زیادی دارد.

پوکی استخوان سالانه روی میلیون‌ها انسان تاثیرگذار و کلسیم در کنار املاح دیگر واقعا برای رشد مطلوب استخوان‌ها و ترمیم استخوان آسیب‌دیده مهم می باشد .

خواص درمانی شوید

خواص درمانی شوید

منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *