بازدید این صفحه: 383
گن لاغری

گن‌های لاغری تاثیری در کاهش سایز ندارند

گن‌های لاغری تاثیری در کاهش سایز ندارند

 

 

دکتر محمدرضا عبدالحسینی فلوشیپ جراح درون بین و چاقی، با بیان این موضوع که استفاده از گن باعث لاغری نمی‌شود، عنوان کرد: کسانی که قصد کاهش سایز یا لاغری دارند، باید به صورت منظم ورزش کنند و از رژیم غذایی که پزشک تجویز کرده پیروی کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از گن‌های لاغری به مدت طولانی منجر به کاهش وزن نمی‌شود، عنوان کرد: استفاده از گن‌های لاغری تاثیری در کاهش سایز و لاغری ندارد و گن تنها به عنوان مکمل در روش‌های لاغری محسوب می‌شود.

این فلوشیپ جراح درون بین و چاقی، افزود: استفاده از گن‌ موقعی موثر خواهد بود که با ورزش و رژیم غذایی همراه باشد در غیر این‌صورت هیچ گونه نتیجه مطلوبی به همراه نخواهد داشت.

گن لاغری

گن‌های لاغری تاثیری در کاهش سایز ندارند

وی در ادامه یادآور شد: به افرادی که شاخص توده بدنی آن‌ها بین ۲۵ تا ۳۵ باشد توصیه می‌شود ورزش کنند و از رژیم غذایی که پزشک به آن‌ها توصیه کرده پیروی نمایند. اما افرادی که شاخص توده بدنی آن‌ها بیش از ۳۵ باشد باید مورد جراحی قرار بگیرند.

عبدالحسینی تصریح کرد: عدد شاخص توده بدن از تقسیم وزن بر مجذور قد فرد محاسبه می‌شود. اگر نمایه توده بدنی که اصطلاحا به آن BMI گفته می‌شود بین ۲۰ تا ۲۵ باشد، فرد دارای وزن طبیعی می باشد.

گن لاغری

گن‌های لاغری تاثیری در کاهش سایز ندارند

اما اگر این میزان بین اعداد ۲۵ تا ۳۰ باشد فرد دچار اضافه وزن است و در صورتی که بیش از ۴۰ باشد فرد در مرز چاقی قرار دارد و اگر بیش از این مقدار باشد فرد دچار چاقی مفرط شده است.

این فلوشیپ جراح درون بین و چاقی، در پایان خاطرنشان کرد: تبلیغاتی که برای گن‌های لاغری در ماهواره انجام می‌شود هیچ گونه تائیده علمی ندارد.

منبع: سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *