بازدید این صفحه: 1443
خواص درمانی بلوبری

بلوبری میوه ای با خاصیت ضد پیری

بلوبری میوه ای با خاصیت ضد پیری

بلوبری سرشار از آنتی‌اکسیدان، فیبر و مواد مغذی می باشد اما بلوبری یخ‌زده سالم‌تر و مغذی‌تر می باشد زیرا طی فرآیند فریز شدن آنتوسیانین موجود در آن ۲ برابر می‌شود.

آنتوسیانین ماده‌ای ضد تورم و ضد سرطان می باشد که مصرف غذاهای حاوی آن بدن را در برابر بسیاری بیماری‌ها بیمه می‌کند. بلوبری به دلیل سرشار بودن از فیبر و آنتی‌اکسیدان‌های مفید با تقویت سیستم گوارش هضم غذا را آسان­تر می‌کند و از بروز نفخ، سوء هاضمه و سوزش سر دل جلوگیری می‌کند؛ به تبع خطر ابتلا به سرطان معده را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

خواص درمانی بلوبری

بلوبری میوه ای با خاصیت ضد پیری

با افزایش سن ابتلا به بسیاری از مشکلات و بیماری‌ها در بدن افزایش می‌یابد و بلوبری به علت خواص ضد پیری بهترین گزینه برای تضمین سلامتی بحساب می آید. بلوبری علمکرد شناختی مغز را تقویت کرده و از بروز بیماری آلزایمر و دمانس در زنان میانسال پیشگیری می‌کند.

فواید مصرف بلوبری فریزشده در تضمین سلامتی عمومی بدن بی‌شمار می باشد اما مهم‌ترین خواص آن افزایش سلامت قلب و پیشگیری از حمله‌های قلبی، تنظیم فشار خون، تقویت عروق کرونل و شریان‌های بدن، پیشگیری از دیابت، کاهش خطر ابتلا به زوال عقلی و افزایش عملکرد سیستم عصبی بدن است.

 

خواص درمانی بلوبری

بلوبری میوه ای با خاصیت ضد پیری

 
منبع: Healthy Food Team به نقل از باشگاه خبرنگاران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *