بازدید این صفحه: 882
راههای سم زدایی از بدن

علائمی که نشان دهنده زمان سم زدایی از بدن هستند

علائمی که نشان دهنده زمان سم زدایی از بدن هستند

باوجود تمام منابع غذایی نامناسبی که می‌خوریم، و شرایط نامناسبی که بدن‌ و به طور کلی زندگی‌مان را در آن قرار می‌دهیم، ممکن است نتوانیم نشانه های خطر را در بدن‌مان شناسایی کنیم و از به خطر افتادن زندگی‌مان جلوگیری کنیم.

این مطلب به شما کمک می‌کند تا به دقت نشانه های خطر را پیدا نمایید و با سم زدایی عواملی را که واقعا می‌توانند برای‌ شما دردسرساز باشند، از میان ببرید.

۱. نشانه‌‌ی کیسه‌ی صفرا

در صورتی که به دلیل انباشته شدن مواد شیمیایی سمی در کبد یا مسدود شدن کیسه‌ی صفرا،  در محدوده‌ی کیسه‌ی صفرای‌تان به شدت احساس سنگینی و پُری می‌کنید؛ همه‌ی این‌ها را یک پرچم قرمز بدانید و برای بررسی‌های بیش‌تر به پزشک مراجعه کنید.

۲. نشانه‌‌‌ی گرفتگی سینوس‌ها

اگر در حوالی بینی و پیشانی‌تان متوجه‌ی چنین نشانه‌هایی شدید، دلیل‌اش می‌تواند استنشاق سمومی باشد که به خاطر آلودگی هوا ایجاد می‌شوند.

۳. نشانه‌‌ی زبان

اگر احساس می‌کنید رنگ زبان‌تان کمی سفید یا زرد شده است، ممکن است خون‌تان از مواد حاوی سم انباشته شده باشد.

راههای سم زدایی از بدن

علائمی که نشان دهنده زمان سم زدایی از بدن هستند

۴. نشانه‌های مشکلات پوستی

اگر پوست‌تان به‌تدریج دچار التهاب، قرمزی (آکنه‌ی روزاسه)، و حتی خارش شده است، همه‌ی این‌ها به دلیل وجود سموم در خون‌تان است.

۵. نشانه‌‌ی سردرد

سردردها هم ممکن است در نتیجه‌‌ی وجود مواد سمی در سامانه‌ی بدن‌تان باشند؛ و این مواد می‌توانند سامانه‌ی مرکزی عصبی را تحریک نمایند.

۶. نشانه‌‌ی بی‌حالی و کمبود انرژی

در صورتی که دائما احساس خستگی شدید می‌کنید حتما نیاز به سم‌زدایی از بدن‌تان دارید. این نشانه‌ها به دلیل وجود بیش از حد سموم در بدن به وجود می‌آیند.

۷. نشانه‌ی بی‌خوابی

در صورتی که احساس می‌کنید دچار بی‌خوابی شده‌اید، نشانه‌ی آن است که سم ها در بافت‌های‌تان تجمع یافته‌اند و گردش خون‌تان را مسدود کرده‌اند.

تمام این نشانه‌ها در واقع نشانه های خطر  هستند که نیاز به سم زدایی از بدن‌تان دارید.

راههای سم زدایی از بدن

علائمی که نشان دهنده زمان سم زدایی از بدن هستند

منبع: Simple Organic Life به نقل از بازده

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *