بازدید این صفحه: 702
ترمیم دندانها

ترمیم دندان ها به روشهای تخصصی

ترمیم دندان ها به روشهای تخصصی

 

 

دندان پزشکتان را با دقت انتخاب کنید

برای بسیاری از مردم رفتن نزد دندان پزشک می تواند تجربه ای نا خوشایند باشد. اما اگر تحقیق انجام دهید و دندان پزشکی را بیابید که احساس راحتی در شما به وجود آورد، به طور باورنکردنی حتی از زمان استراحت هم احساس راحتی بیشتری می کنید.از دوستان و خویشاوندان خود پیشنهاد هایشان را جویا شوید. همچنین شما می توانید مقالات آنلاین بیماران پیشین را بخوانید. مطمئن شوید دندان پزشکی را انتخاب می کنید که شما را با دقت پذیرش می کند و تمام انتخاب ها ا برایتان شرح می دهد.

درمان لیزر را آزمایش کنید

دندان پزشک شما ممکن است سفید کردن دندان با لیزر را برای کمک به ریشه کن کردن لکه های نیکوتین روی دندان هایتان توصیه کند. این فرآیند شامل رنگ کردن دندان هایتان با محلول پراکسید و قرار دادن دندان هایتان در معرض اشعه ی بسیار قوی نوری است .این روش ، بدون درد ترین روشی است که در هر مکان بین ۱۵ تا یک ساعت طول می کشد.

در نظر گرفتن روکش

روکش های چند لایه ی چینی ورقه های نازک محافظی هستند که از پورسلین در خلق دندان هایی با ظاهر براق و سالم کاربرد دارد ، ساخته می شوند. دندان پزشک ممکن است بخواهد بخشی از مینای دندان شما را از بین ببرد سپس لایه ای چسبناک را به کار ببرد و به دنبال آن روکش کند.روکش ها شامل یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین راه ها برای سفید و براق ساختن لبخند شما هستند بعلاوه آن ها در برابر لکه ها مقاوم هستند.

همچنین روش انتخاب روکش بدون هیچ مقدماتی وجود دارد که نیاز ندارد از دندان پزشک بخواهید تا مینای دندان را قبل از به کار بردن روکش بردارد . این روش برای همه ی اشخاص مناسب نیست اگرچه خواهان این روش هستید با دندان پزشکتان بسیار صحبت کنید تا درباره ی آن بفهمید.
همچنین مخلوطی از روکش ها وجود دارد که کم هزینه تر از روکش های چینی اند و از مخلوط صمغی ساخته می شوند که از مواد دندان رنگی پر شده اند.

ترمیم دندانها

ترمیم دندان ها به روشهای تخصصی

بودجه لازم برای ترمیم دندان هایتان را فراهم کنید

 

هر مراجعه به دندان پزشکی می تواند هزینه بر باشد. حتی اگر شما بیمه ی دندان سازی داشته باشید بسیاری از طرح های سفید کردن دندان را پوشش نمی دهند زیرا این طرح ها فرایند آرایشی محسوب می شوند. با شرکت بیمه ی خود در تماس باشید تا جزئیات تحت پوشش بیمه ی خود را دریابید سپس مقصودتان را از دندان پزشک بپرسید تا از هزینه ی کار مورد نظر خود را جویا شوید.

 اگر تنها یک بار بدانید به چه میزان پول احتیاج دارید تا برای کاهش لکه های ظاهری نیکوتین خرج کنید ، شروع به برنامه ریزی برای بودجه ی خود می کنید. ممکن است دندان پزشک شما طرح های پرداختی بپذیرد در غیر اینصورت روش هایی برای پس انداز حتی پول خرد هایتان در نظر بگیرید.

کانال مریض خونه

کانال مریض خونه

مترجم / آرزو گمرک چیان

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *