بازدید این صفحه: 474
هتل پارسیان انقلاب

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران

 Hotel  Parsian Azadi Tehran/Parsian Azadi Hotel Tehran

 

 

 

آدرس:ایران،تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع اوین

 فاصله تا فرودگاه :۳۰ دقیقه با ماشین

تلفن:  ۰۲۱۴۴۱۵۵۲۲۷ , ۰۹۱۲۴۸۳۰۹۶۸

سایت هتل پارسیان آزادی: www.azadihotel.com

 

امکانات هتل : یخچال، تلویزیون، استخر، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، کافی شاپ، اینترنت در لابی

هتل پارسیان آزادی

هدف هتل پارسیان آزادی تهران هتلی ۵ ستاره از گروه هتل های پارسیان است که انتخاب بسیاری از بلند پایه ها و شخصیت های سیاسی است.

هتل پارسیان آزادی در مجاورت رشته کوه البرز و در نقطه تلاقی شاهراه های اصلی قرار گرفته و از نظر دسترسی شرایط فوق العاده ای دارد. هتل پارسیان آزادی تهران در همسایگی نمایشگاه بین المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، سالن اجلاس سران اسلامی، مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب قرار گرفته است. به علاوه این هتل به جاذبه های گردشگری تهران مثل مجموعه تاریخی سعد آباد، مجموعه تفریحی توچال و پارک ژوراسیک دسترسی دارد.
هتل پارسیان آزادی تنوع زیادی در نوع اتاق هایش دارد. مسافران می توانند هر کدام از آن ها را که خواستند متناسب با سلیقه و تعدادشان انتخاب و رزرو کنند. این اتاق ها در شش نوع مختلف به صورت سینگل، توئین، دبل وسوئیت جونیور، رویال، دوبلکس و پرزیدنتال و اتاق ویژه معلولین است.

هتل پارسیان آزادی تهران چندین رستوران دارد که از مهمانانش به خوبی پذیرایی می کند از جمله رستوران ایرانی ۲۴ ساعته، رستوران فرنگی در طبقه ۲۶ و رستوران ایتالیایی بیچه و هفت سالن چند منظوره مختلف، با ظرفیت های متفاوت که همه نوید بخش اقامتی آسوده برای گردشگران است.

آدرس و تلفن هتل آزادی تهران

هتل آزادی تهران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *