بازدید این صفحه: 5780
تقویت سیستم ایمنی

تقویت سیستم ایمنی با خوردن لبو

تقویت سیستم ایمنی با خوردن لبو

 

بیشتر مردم چغندر را به صورت خام یا پخته تنها یا به همراه غذا و در سوپ مصرف می کنند. این ریشه پرفایده دارای مقادیر زیادی نیترات است که می تواند برای مقابله با ابتلا به انواع بیماری ها از جمله بیماری های قلبی عروقی مورد استفاده قرار گیرد.
همچنین چغندر منبع خوبی از آهن، منگنز، مس، است این ریشه ارزشمند می تواند سبب بهبود گردش خون، درمان اختلالات و همچنین سبب افزایش توان بدنی برای انجام کاری های استقامتی چون ورزش و نیز افزایش ظرفیت ذهنی شود.
متخصصان در مطالعات خود دریافتند اشخاصی که از چغندر در رژیم غذایی خود استفاده کرده اند به علت خاصیت گشاد کردن عروق خونی توسط مواد تشکیل دهنده این ماده خوراکی اکسیژن بیشتری دریافت می کنند و به طور کلی از سلامت مطلوبی برخوردار می شوند.
بیشتر ورزشکاران از لبو به عنوان یک مکمل تقویتی و انرژی زا پیش از انجام تمرینات و مسابقات ورزشی استفاده می کنند تا توان بدنی آنها افزایش پیدا کند.
چغندر باعث، تغییر رنگ ادرار و مدفوع برای مدت زمانی تا ۴۸ ساعت پس از مصرف آن است که البته جای نگرانی ندارد زیرا این امر به دلیل وجود رنگدانه های فراوان در این خوراکی و دفع آن از بدن صورت می‌گیرد.

کانال-مریض-خونه ;hkhg
منبع : ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *