بازدید این صفحه: 696

آغاز برنامه استقرار روحانیان مشاور بالینی در بیمارستان های استان مرکزی

آغاز برنامه استقرار روحانیان مشاور بالینی در بیمارستان های استان مرکزی

 

برنامه استقرار روحانیان مشاور بالینی در مراکز بیمارستانی استان مرکزی با متدی نوین، طی مراسمی نمادین با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و دیگر مسئولین در مرکز آموزشی درمانی آیت الله خوانساری(ره) اراک آغاز شد.

به گزارش وب دا ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این مراسم گفت: برنامه استقرار روحانیان مشاور بالینی از اقدامات مهم و زیربنایی در کیفیت بخشی به حوزه سلامت است و در کنار آن راهبردهای کرسی خارج فقه پزشکی نیز برای اولین بار در این دانشگاه دنبال می شود.

دکتر حسن طاهر احمدی افزود: یکی از مزایای این برنامه به روز کردن پاسخگویی شرعی با پیشرفت های روزآمد علمی و پزشکی است.

وی اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت های ثمربخش جامعه روحانی برای بیش از ۱۲ هزار نفر پرسنل درمانی و دانشجویان پزشکی و خدمات شرعی و معنوی به بیش از شش میلیون مراجعه کننده بیمارستانی استان در سال، کار بزرگی است که نخستین بار در کشور در استان مرکزی آغاز شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک خاطرنشان کرد: مقرر شده در این برنامه روزانه سه ساعت حضور روحانیان در بیمارستان ها به منظور درمان روحی و معنوی خدمات گیران انجام پذیرد.

وی عنوان داشت: در برنامه استقرار روحانیان مشاور بالینی، ۱۶ روحانی در بیمارستان های دولتی استان همکاری دارند که دو نفر آن ها زن و بقیه مرد هستند.

 

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *