بازدید این صفحه: 715

ارتقای سلامت با به کارگیری تدابیر طب سنتی در آموزه های بهورزی و شبکه های بهداشت و درمان

معاون طب سنتی وزارت بهداشت در فسا عنوان کرد:

  ارتقای سلامت با به کارگیری تدابیر طب سنتی در آموزه های بهورزی و شبکه های بهداشت و درمان

 

 معاون طب سنتی وزارت بهداشت : اگر آموزه ها و تدابير حفظ سلامتی با نگاه طب سنتي را در آموزه هاي بهورزي و سيستم شبكه هاي بهداشت و درمان به كار ببنديم در ارتقای سلامت یسیار کمک کننده خواهد بود.

 

به گزارش وب دا ؛ دكتر محمود خدادوست در خصوص اجرای پایلوت طرح ادغام خدمات طب سنتي در نظام شبكه بهداشت و درمان كشور در شهرستان فسا بیان داشت : وظيفه و پيام اصلي طب سنتي ايراني يا طب ايراني حفظ تندرستي مردم است.

وی با بیان اینکه آموزه ها و تدابير طب سنتی هيچگونه تناقضي با طب رايج امروزي ما ندارد، گفت: اگر دانش و تدابير طب سنتی را بهمراه آموزش طب رایج به بهورزان و كارشناسان و كاردانان شبكه هاي بهداشت و درمان ارائه دهيم قاعدتاً چون در باور و فرهنگ مردم ريشه دارد و دارای ظرفيت پذيرش و مقبوليت بالايي است ، مي تواند به ارتقاي سلامت جامعه كمك نمايد.

 

معاون طب سنتي وزارت بهداشت گفت : با آمادگي هيات رئيسه و مديران دانشگاه علوم پزشكي فسا پايلوت اين طرح را در شهرستان فسا اجرا می كنيم و سعي مي كنيم كه تدابير و آموزه های طب سنتی را كه قابليت ارائه در سطوح مختلف از جمله بهورزي، كارشناسان مراكز بهداشتي – درماني و پزشكان خانواده را دارد با ارائه بسته هاي آموزشي و آموزشهاي آبشاري اجرانماییم.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *