بازدید این صفحه: 749

بهره مندی ۵۳ هزار دانش آموز زاهدانی از خدمات دندانپزشکی رایگان با اجرای طرح تحول سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد:

  بهره مندی ۵۳ هزار دانش آموز زاهدانی از خدمات دندانپزشکی رایگان با اجرای طرح تحول سلامت

 

با اجرای طرح تحول سلامت حدود ۵۳ هزار دانش آموز در کلینیک های دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از خدمات دندانپزشکی رایگان بهره مند شدند.

به گزارش وب دا: دکتر میری ضمن اعلام این خبر گفت: پس از طرح تحول سلامت اقدامات خوب و مناسبی در جهت تجهیز وخرید لوازم دندانپزشکی صورت گرفته است و بیش از ۵۰ کلینیک دندانپزشکی در مراکز دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مردم خدمات ارزان قیمت ارائه می دهد. ،

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان درنشست کمیته دندانپزشکی بر لزوم برنامه ریزی و اجرای کامل طرح ها و برنامه های تحول سلامت دهان و دندان توسط تمامی دست اندرکاران این حوزه تاکید کرد.

وی اجرای طرح تحول سلامت را فرصت مناسبی جهت ارتقای سلامت دهان و دندان برای تمامی مردم بویژه گروههای هدف و در معرض خطر عنوان کرد و خواستار دقت و توجه مضاعف در کنار تسریع فعالیتها به منظورارتقاء شاخص های سلامت دهان ودندان در استان شد.

دکتر مهدی زنگنه معاون فنی مرکز بهداشت استان نیز در این مراسم اظهار داشت: با آغاز طرح تحول سلامت و در راستای اجرایی شدن طرح سلامت خانواده کلیه خدمات دندانپزشکی از طریق مراکز بهداشتی و درمانی به مراجعین و بیماران ارائه می شود.

معاون فنی مرکز بهداشت استان گفت: طرح دندانپزشک خانواده در راستای برنامه پزشک خانواده در محدوده مراکز بهداشتی درمانی روستایی و طرح یکسان سازی خدمات دندانپزشکی در راستای طرح تحول سلامت در محدوده کلیه مراکز بهداشتی درمانی و نیز طرح وارنیش فلوراید جهت تمامی دانش آموزان مقطع ابتدایی در طی شش سال آینده به عنوان برنامه های مهم دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حال اجراء خواهد بود.

وی تصریح کرد: پس از طرح تحول سلامت اقدامات خوب و مناسبی در جهت تجهیز وخرید لوازم دندانپزشکی صورت گرفته است و کلیه خدمات وارنیش فلوراید،فیشور سیلاند،نیز به کودکان ۲ تا ۱۴ سال داده می شود.

به گفته دکتر زنگنه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیش از ۵۰ کلینیک دندانپزشکی در مراکز بهداشتی و درمانی دارد که به زودی جهت رفاه حال شهروندان و به منظور افزایش سطح خدمات به گروه هدف در برخی از این کلینیک ها شیفت عصر نیز فعال خواهد شد.

دومین کمیته دانشگاهی در حوزه بهداشت دهان و دندان با حضور رییس دانشگاه و سایر اعضا در سالن معاونت بهداشتی برگزارشد.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *