بازدید این صفحه: 1015
خواص اعجاب انگیز آب برنج ,اسید پاراآمینوبنزوئیک,درمان اسهال,علت ابتلا به اسهال,خواص آب برنج,مواد مغذی موجود در آب برنج,طرز تهیه ی برنج آبکش

خواص اعجاب انگیز آب برنج

خواص اعجاب انگیز آب برنج

 

 

 

آبی که برنج در آن پخته شده است را هرگز دور نریزید،این آب برنج حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد و مصرف آن روشی درمانی برای برخی مشکلات محسوب می شود.

تنها مشکلی که آب برنج دارد آن است که عاری از کلسیم می باشد بر این اساس شما می توانید کلسیم مورد نیاز بدنتان را از مواد مغذی دیگری بدست آورید.

در واقع آب برنج دارای مقدار بسیار زیادی اینوزیتول است . اینوزیتول از گروه ویتامین B می باشد که خاصیت های بی شماری دارد.این عنصر مغذی به رشد سلول ها کمک می نماید . علاوه بر این اینوزیتول سبب بالا رفتن جریان خون در رگ‌ها می گردد. توجه کنید که با مصرف آب برنج پوست صورتتان باطراوت تر و محکم‌تر شده و خاصیت ارتجاعی آن بیشتر می گردد.

 

خواص اعجاب انگیز آب برنج

خواص اعجاب انگیز آب برنج

خواص آب برنج برای دستگاه گوارش

 

آب برنج به هضم غذا کمک می‌ نماید . به این اساس که به عملکرد خوب روده ها کمک کرده، از فلور آن محافظت و از نفخ پیشگیری می‌کند. این نوشیدنی همینطور برای مقابله با اسهال و تامین دوباره ی آب بدن موثر می باشد .  آب برنج برای درمان اسهال بسیار مفید است. برای این کار لازم است که سی گرم برنج را به مدت حدود ۳۰ دقیقه در آب بجوشانید. سپس آن را آبکش کرده و میل نمایید . 

 

 

از آب برنج به عنوان ماسک استفاده نمایید

 

آب برنج دارای «اسید پاراآمینوبنزوئیک» می باشد و این عنصر مفید در تمام محصولات آرایشی بهداشتی محافظتی نور خورشید  یافت می شود . این اسید آنتی اکسیدانی قوی است که خواص ضدالتهابی دارد و پوست را از التهاب دور می کند . توصیه می‌ نماییم . افزون  بر نوشیدن آب برنج از آن به عنوان ماسک روی پوستتان نیز استفاده کنید.

 

خواص اعجاب انگیز آب برنج

خواص اعجاب انگیز آب برنج

 

منبع : ایران مطلب

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *