بازدید این صفحه: 888
ابداع خمیر دندانی جهت ترمیم دندانها ,اختراع خمیر دندان مشابه مینای دندان,نحوه صحیح مراقبت از دندانها,مینای دندان,سطح دندان,رفع مشکلات دندانی,فواید مسواک زدن

ابداع خمیر دندانی جهت ترمیم دندانها

ابداع خمیر دندانی جهت ترمیم دندانها

به تازگی یک محقق ژاپنی موفق به ابداع یک خمیر دندان شده است که فواید و خواص بی شماری دارد،و با استفاده از این خمیردندان نیاز به دندانپزشک به شدت کاهش می یابد.

در توضیح این ابداع آمده است که خمیر دندان اختراع شده عملکردی مانند مینای دندان دارد با این تمایز که این خمیر دندان مایع است و می تواند به راحتی به کمک مسواک به قسمت های مختلف مشکل‌دار دندان زده شود .

عملکرد این خمیر دندان ابداع شده مشابه سایر خمیر دندان‌ها می باشد با این تفاوت که نسبت به آن‌ها مزایا و خواص دیگری هم  دارا می باشد.

به عقیده این محقق جوان ژاپنی، این ابداع و پیشرفت در آن می‌تواند  مراجعه به دندان پزشکان را کم کند و موجب شود افراد در خانه مشکلات دهان و دندان خود را برطرف نمایند .

ابداع خمیر دندانی جهت ترمیم دندانها

ابداع خمیر دندانی جهت ترمیم دندانها

در ساخت و تولید  این خمیر دندان از اجزای اصلی و طبیعی مواد سازنده دندان بهره گرفته شده است. برای ساخت آن از هیدروکسی آپاتیت یا همان کلسیم کریستالی استفاده گردیده است و به محضی که به دندان‌ها زده شود ماده‌ای را بر سطح دندان منتشر می‌ نماید که بعد از سه دقیقه به ساختار طبیعی مینای دندان می‌چسبد و شیارها و حفره‌ها را پر می‌کند.

این مخترع ژاپنی اختراع خود را نوعی انقلاب در حفظ و نگهداری بهداشت فردی به خصوص دندان‌ها معرفی می‌کند که می‌تواند مراجعه به بسیاری از دندان پزشکان را به حداقل برساند .

محقق ژاپنی عنوان میکند با وارد شدن محصول اختراع شده به بازار افراد عادی بدون مراجعه به پزشک می توانند مشکلات دندان های خود را بر طرف کنند . اما تا امروز این اختراع همچنان در حال آزمایش و تحقیق می باشد و از طرف هیچ سازمانی تایید نشده است .

ابداع خمیر دندانی جهت ترمیم دندانها

ابداع خمیر دندانی جهت ترمیم دندانها

منبع : باشگاه خبرنگاران

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *