بازدید این صفحه: 2707
دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان

دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان

دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان

Dr Leila Khalili Motekhas’es Zanan

.

.

.

.

آدرس مطب : ایران – تهران – آیت الله کاشانی – بین ابوذر و مهران – ایستگاه مهران – پلاک ۷۱ – ساختمان پزشکان پارسا – طبقه اول – واحد ۱

تلفن مطب  : ۴۴۹۷۸۰۰۳-۰۲۱

ایمیل دکتر لیلا خلیلی : doctorkhalili.com@gmail.com

وب سایت دکتر لیلا خلیلی  :www.doctorkhalili.com

.

.

.

جهت دریافت نوبت آنلاین از دکتر خلیلی کلیک نمایید

.

.

.

نماینده علمی کمپانی دکا در ایران

با انجام لیزر واژینال با نام مونالیزا

دارای گواهینامه های انجام لاپاراسکوپی

دارای گواهینامه کاربردهای کلینیکی لیزر در پزشکی از انجمن علمی پزشکی لیزر ایران

با شماره نظام پزشکی: ۸۹۹۱۵

با ارائه جدیدترین متد جوانسازی واژن ، انقلابی عظیم در درمان بیماریهای زنان بخصوص خشکی واژن ایجاد کرده است.

با انجام خدمات :

زیبایی تناسلی
روشن کردن پوست
کوچک کردن لابیا
افزایش سفتی و مقاومت بافت
رفع مشکلات و درد های مقاربتی
درمان بی اختیاری ادرار
رفع سوزش و خارش
و …

دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان

دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان

برخی از خدمات خانم دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان :

جراحی زیبایی واژن که به اقتضای تغییرات لازم در این ناحیه بستگی دارد ، شامل تغیراتی در ظاهر و زیبا سازی الت تناسلی در زنان می شود، این اقدام که با لیزر های پیشرفته انجام می شود بی ضرر بوده و در نهایت جوانسازی و زیبایی را به ناحیه تناسلی باز می گرداند ، دقت داشته باشید که جراحی ناحیه تناسلی می تواند باعث از بین رفتن افتادگی واژن ، زیباسازی کلیتوریس های بر امده و کوچک کردن لابیا مینور ها شود .

این اقدامات که می تواند به صورت چشمگیری در جوانسازی این ناحیه تاثیر گذار باشد در صورتی که با دستگاه لیزر انجام شود ، به صورت تخصصی جراحی می شود و مشکلات و عوارضی برای فرد در بر نخواهد داشت .

عمل پرینورافی

جراحی زیبایی واژن از جراحی هایی است امروزه طرفداران بسیاری در میان خانمها پیدا کرده است.یکی از جراحی های زیبایی واژن عمل پرینورافی است که این عمل به منظور تنگ کردن واژن صورت می گیرد.

این عمل یک نوع عمل ترمیمی در نظر گرفته می شود که به منظور کاهش سایز ورودی واژن صورت می پذیرد. در برخی مواقع می توان عمل لابیاپلاستی را در جهت تکمیل این عمل انجام داد.

نحوه ی انجام عمل پرینورافی

در این عمل پزشک با نزدیک کردن دیواره های پشتی واژن آنها را به یکدیگر وصل می کند و با این جراحی، واژن تنگ خواهد شد. طی این عمل واژن فرد تنگ خواهد شد و مدت زمان انجام عمل حدود یک ساعت خواهد بود. این عمل تحت بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی انجام می پذیرد. بهبودی بعد از عمل معمولا یک هفته طول می کشد. اما بهتر است که تا یک ماه مقاربت انجام نشود.

این عمل را می توان بلافاصله بعد از زایمان انجام داد و با زدن چند بخیه توسط پزشک واژن تنگ خواهد شد. در غیر این صورت باید جراحی پرینورافی جهت تنگ کردن واژن انجام گیرد.

در صورتی که نیاز باشد عمل پرینورافی همزمان با عمل لابیاپلاستی انجام شود، می توان این دو جراحی را در یک روز همزمان با هم انجام داد.

بعد از عمل نیز، با رعایت نکاتی که توسط پزشک متخصص بیان می شود می توانید به سرعت به بهبودی کامل برسید.

جوان سازی واژن با لیزر مونالیزا تاچ :

با وارد شدن لیزر CO2 به فیلد پزشکی جوان سازی واژن فراهم شده است ، خوشبختانه لیزر مونالیزا تاچ جهت غشای مخاطی واژن طراحی شده است .
از مزیت بارز لیزر مونالیزا تاچ ایجاد شرایط غشای مخاط به شکل طبیعی می باشد و کلاژن جدید تولید می کند .
موثرترین روش درمانی که نیاز به دارو ندارد و به شکل غیر تهاجمی به درمان می پردازد ، لیزر مونالیزا تاچ بوده که جهت درمان آتروفی و پیشگیری از آتروفی کاربرد بسیاری دارد .

متقاضیان لیزر مونالیزا تاچ چه کسانی هستند ؟

جهت استفاده از لیزر مونالیزا تاچ هیچ استثنایی وجود ندارد ، همه ی بانوانی که می خواهند جوانسازی واژن را انجام دهند می توانند از این روش بهر ببرند و برای همیشه جوانسازی واژن را فراهم کنند .
همه ی اشخاص می توانند از این روش بهره ببرند به جز اشخاصی که بیماری سیستمیک یا موضعی حاد دارند این اشخاص نمی توانند از این روش استفاده کنند .
نیاز است که پزشک متخصص زنان مناسب بودن انجام این روش را برای بیمار بررسی و مشخص نماید .

جراحی ترمیم کلیتوریس :

در صورتی که بزرگ شدن کلیتوریس شدید باشد موجب بد حالت شدن آلت تناسلی می شود ، این امر سبب ایجاد مشکل در زمان مقاربت جنسی می شود، برای حل این مشکل می توان از جراحی های زیبایی استفاده کرد و به کوچک کردن آنها پرداخته شود .
دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان بیان می کنند که جراحی کوچک کردن کلیتوریس یک جراحی حساسی می باشد زیرا نیاز است که اعصاب ظریفی که در این ناحیه وجود دارند را حفظ نمود ، به همین دلیل ایشان توصیه می کنند که این جراحی را نزد پزشک متخصص جراح زیبایی انجام دهند تا از عوارضی که ممکن است پس از جراحی در مکان های غیر معتبر و علمی رخ دهد اجتناب شود .
دکتر لیلا خلیلی جراح زیبایی زنان به درمان بیماری بلند بودن کلیتوریس می پردازد .

افتادگی رحم

افتادگی رحم یکی از شایع ترین مشکلاتی می باشد که بانوان با آن روبرو هستند ، در خصوص افتادگی رحم مهم ترین مسئله این می باشد که خیلی ها علت ایجاد شدن مشکل را نمی دانند ، یا نمی شناسند و یا نمی توان بروز آن پیشگیری کنند ، بنابراین در بیشتر مواقع زایمان طبیعی ، یائسگی و گاهی موارد عفونت ها را علت رخ دادن این عارضه می دانند .
این در صورتی است که متخصصان و پزشکان زنان عوامل دیگری را تاثیرگذار در افتادگی رحم می دانند.

پیرسینگ دستگاه تناسلی :

پیرسینگ دستگاه تناسلی یکی از جراحی های می باشد که می توان در کمترین زمان ممکن و به شکل سرپایی انجام داد،در حال حاضر پیرسینگ آلت تناسلی نیز انجام می شود ، دکتر لیلا خلیلی جراح زیبایی زنان پیرسینگ دستگاه تناسلی را برای بانوان گرامی انجام می دهد .

در مطب دکتر لیلا خلیلی جراح زیبایی زنان پیرسینگ دستگاه تناسلی در کمترین زمان مطابق با قوانین سازمان بهداشت انجام می شود .

واژینوپلاستی

واژینوپلاستی یا جراحی زیبایی واژن یکی از انواع جراحی زیبایی زنان است که می تواند با هدف زیبایی و جوانسازی ناحیه تناسلی مورد استفاده قرار بگیرد . به‌طورکلی هر نوع جراحی و عمل زیبایی و ترمیمی در ناحیه واژن را، واژینو پلاستی می نامند. واژینوپلاستی، کمک می کند تا دیواره و عضلات واژن سفت و مستحکم شوند وباعث می شود تا شما احساس بهتری در روابط جنسی و زندگی روزمره داشته باشید. در طی واژینوپلاستی، بافت کلی واژن ترمیم شده و ظاهری طبیعی و زیبا به خود می گیرد.

تزریق G point

نقطه جی :

نقطه جی یکی از مسائلی بوده که همواره مورد بحث بوده ، در خصوص این نقطه دیدگاه های متفاوتی وجود دارد برخی اعتقاد دارند که این نقطه جهت به ارگاسم رسیدن بانوان ضروری است در حالیکه برخی دیگر اعتقاد دارند این نقطه اصلا وجود ندارد .

تنگ کردن واژن با استفاده از نخ

واژن بسیاری از بانوان پس از انجام زایمان های متعدد و انجام مقاربت های جنسی متعدد دچار افتادگی و شلی می شود ، خوشبختانه امروزه روش های جدیدی ارائه شده است که می توان شکل برینه را به حالت اول خود برگرداند و مشکلات واژن را برطرف نمود .

روش کار نخ های تنگ کننده واژن :

به دو طریق می توان با استفاده از نخ های مخصوص واژن تنگ کردن را انجام داد .

در روش اول به شکل کانیکال تنگ کردن دستگاه تناسلی و پرینه صورت می گیرد ، در این روش مانند سایر روش های جراحی بدون بیهوشی و خونریزی تنگ کردن انجام می شود .

در روش دوم به شکل اثر ثانویه عمل می شود ، این روش نسبت به روش اول بسیار تاثیر گذار تر عمل می کند و سبب کلاژن سازی در ناحیه واژن می شود و بافت های ناحیه واژن به شکل خود به خود به حالت اولیه باز می گردند .

بی اختیاری ادرار

بی اختیاری ادرار در زمان سرفه، عطسه ، خندیدن ، پرش و ورزش مشاهده می شود علاوه بر استرس های ناشی از پر شدن مثانه که فرد را دچار استرس و اضطراب می نماید نوعی بی اختیاری ادراری شناخته می شود .

TVT روشی نوین است که برای درمان بی اختیار ادرار در زنان ارائه شده است، این روش بی اختیاری های استرسی را بر طرف می نماید . این روش که به عنوان یک جراحی شناخته می شود با استفاده از بی حسی موضعی قابل انجام است و بیمار بعد از جراحی با بازگشت اختیار ادرار همراه خواهد بود . از عوامل ایجاد کننده مشکل بی اختیاری استرسی ادرار می توان به اختلافات کف لگن یا زایمان های متعدد، یائسگی و زایمان های دشوار اشاره نمود هرچند که دلیل مشخصی برای این بیماری مشخص و تعریف نشده است .

TVT در واقع بر اساس تئوری های جدید ارائه شده است که مکانیزم بسته شدن اورترا درزنان را کنترل می کند، بر اساس TVT اورترای زنان در ناحیه میانی بسته می شود و با عدم حمایت قسمت میانی اورترا با قسمت قدامی واژن با توجه به اختلالی که در عملکرد آنها وجود دارد بیمار را با بی اختیاری استرسی ادرار همراه می سازد.

درمان ناتوانی جنسی مردان :

ناتوانی جنسی چیست ؟

زمانی که مردان نتوانند نعوظ کرده و یا آن را حفظ نمایند ، به بیماری ناتوانی جنسی مبتلا شده اند .

متاسفانه ناتوانی جنسی در آقایان از مشکلات شایع است که خوشبختانه با پیشرفت عمل پزشکی می توان به درمان آنها پرداخته شود .

توصیه دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان :

اشخاص می توانند با استفاده از علم پزشکی و روش های نوینی که ارائه شده است به درمان ناتوانی جنسی و مشکلات ناتوانی جنسی بپردازند ، بنابراین بیماری ناتوانی جنسی را اشخاص باید جدی گرفته و هرچه سریع تر به درمان آنها بپردازند تا از مشکلات و عوارضی که ممکن است به دلیل عدم درمان ناتوانی جنسی رخ می دهد پیشگیری کنند .

درمان مشکلات جنسی در بانوان :

درمان مشکلات جنسی بانوان در همگی یکسان نیست ، زیرا مشکل جنسی ممکن است بر اثر عوامل مختلفی رخ دهد ، دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان وزایمان بیان می کنند که با مشخص شدن علت مشکل جنسی به راحتی می توان به درمان آن پرداخته شود .

 

 

 

 

 

 

 

 

دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان

دکتر لیلا خلیلی متخصص زنان و زایمان

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *