بازدید این صفحه: 1768
صبح زود بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی است

صبح زود بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی است

صبح زود بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی است

 

مطالب جنسی و ممنوعیت

 

 

اکثر ما رابطه جنسی را امری پیش از خواب، تلقی می نماییم، اما لزومی ندارد که صرفاً بدین نحو صورت پذیرد. در واقع دلایل بسیاری موضوع وجود دارند که، صبح را برای انجام رابطه جنسی در نظر بگیریم.

 دکتر جس، رزیدنت رفتارشناسی جنسی استروگلاید در خصوص برقرای رابطه جنسی در صبح بیان می کند که، نه تنها می توانید از میزان هورمون تستوسترون و نعوظ بهره گیرید، بلکه حتی اندورفین ها (یا مسکن‌های طبیعی بدن موادی هستند که از غدد مخاطی و هیپوتالاموس ترشح می‌شوند) به شما این اطمینان را خواهند داد که، روز خود را با حال خوبی شروع کنید.

 دلایل علمی که چرا صبح بهترین زمان رابطه جنسی است

– راهی عالی برای داشتن یک روز موفقیت آمیز

به گفته لورل هاوس، متخصص همسریابی، داشتن رابطه جنسی در ابتدای روز راهی عالی برای داشتن یک روز موفقیت آمیز با همسرتان خواهد بود. اگر صبح خسته اید و حال خوشی ندارید، اما همسر شما به طور طبیعی از خواب بر می خیزد، به وی اجازه دهید تا شما را از پشت در آغوش گیرد و ….

 – شما را زیباتر می سازد

دکتر جس عنوان میدارد که، شما نه تنها در آغاز روز خود به اوج لذت جنسی (ارگاسم) می رسید، بلکه در نتیجه آزادسازی هورمون آندروسترون (هورمونی که به صورت طبیعی از غدد فوق کلیوی ترشح می شود) و گرمی و حرارت رابطه ی جنسی طبیعی که باعث بهبود گردش خون می شود، از پوست و موی درخشانی برخوردار خواهید بود.

 – صبح زمانی است که مرد در اوج شهوت خود قرار دارد

مردها نیز دارای چرخه های هورمونی هستند و این چرخه ها در طول روز تغییر می کنند. در مردان میزان هورمون تستوسترون در صبح بین ساعت ۴ تا ۶ صبح، در بالاترین میزان خود قرار دارد. همراه با استراحت و آرامش خوب، این افزایش هورمون تستوسترون می تواند منجر به یک ندای بیدارباش به شدت شهوانی گردد.

صبح زود بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی است

صبح زود بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی است

  – تقویت سیستم ایمنی

ممکن است در رفت و آمد صبحگاهی خود به طور تصادفی با افرادی برخورد نمایید که در حال عطسه یا سرفه کردن باشند، اما بیماری آنها به شما انتقال نخواهد یافت. دکتر جس می گوید که، برقراری رابطه جنسی به علت افزایش سطح ایمونوگلوبولین A موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شما می گردد.

 – شما را در لحظه نگه می دارد

به دلیل اینکه ذهن شما در چند ساعت گذشته بسته بوده است، تحت تأثیر افکار رسانه ای اجتماعی، سیاست های اداری و فهرست کارهایی که باید انجام دهید قرار نمی گیرید. شما در جسم خود و در لحظه قرار خواهید داشت و این امر به شما امکان را می دهد تا، خود را به سمت میل جنسی خود رها سازید.

 – فرصتی برای ادامه رویای خود

ممکن است که خواب برقراری یک رابطه جنسی را دیده باشید. با وجود اینکه خواب هایی از این دست همواره در مورد رابطه جنسی نیستند و موجب تحریک بدن در طول خواب نمی شوند، اما بلند شدن از یک خواب شهوت انگیز قطعا می تواند بر روی حالت و خلق و خوی شما تأثیر بگذارد.

 – بدن شما را مجدداً راه اندازی می کند

به دلیل اینکه بدن در طول خواب چندین بار از طریق چرخه انگیختگی خود را راه اندازی می کند، و شما آماده یک رابطه جنسی می شوید. در نتیجه در صورتی که در طول یکی از این چرخه ها بیدار شوید، بدن شما از قبل بخشی از عمل پیشنوازش را برای شما انجام داده است.

چرخه انگیختگی بیان یک وضعیت فیزیولوژیکی و روانی از بیدار شدن، هشیاری و یا به محرکی واکنش نشان دادن می باشد. این اتفاق مجموعه‌ای است شامل دخالت دستگاه فعال کننده مشبک درساقه مغز، سامانه عصبی خودگردان و غدد درون ریز، که منجر به افزایش ضربان قلب و فشار خون و وضعیت هوشیاری حسی، تحرک و آمادگی برای پاسخ می شود.

صبح زود بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی است

صبح زود بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی است

منبع : seemorgh.com

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *